دوام و بقای هر جامعه ای به حضور حداکثری و نقش آفرینی مردم در صحنه است

مهمجوری گفت: دوام و بقای هر جامعه ای به حضور حداکثری و نقش آفرینی مردم در صحنه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سرهنگ «محمد مهجوری» امروز در جمع فرماندهان حوزه ها، پایگاه های مقاومت و مسئولین کانون های اقشاری بسیج ناحیه اراک، گفت: بسیج نیروی مقتدری است که همواره در همه صحنه ها حضور فعال داشته و نقش آفرینی می کند.

 

فرمانده سپاه ناحیه اراک با اشاره به انتخابات 28 خرداد، افزود: این انتخابات همچون صحنه های سیاسی و اجتماعی دیگر که در طول این 42 سال با مشارکت و حضور حداکثری مردم بوده است  اینبار نیز باید با همان مشارکت گسترده و آگاهانه انجام شود.

 

وی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را نشان از اتحاد و یکپارچگی مردم در نظام اسلامی دانست و بیان کرد: مردم با حضور آگاهانه و گسترده خود در انتخابات پیام اقتدار ملی را به جهانیان مخابره می کند.

 

این مقام مسئول به کارگیری اراده ملی در انتخابات و تحقق مشارکت حداکثری را سبب پاسداری از هویت ملی و انقلابی ملت دانست و گفت: این انتخابات زمینه پیشرفت و رسیدن به قله های سربلندی ملت را رقم خواهد زد.

 

فرمانده سپاه ناحیه اراک اضافه کرد: حضور در انتخابات علاوه بر اینکه یک حق قانونی ، سیاسی و ملی است یک وظیفه دینی نیز محسوب می شود و همه باید علاوه بر اینکه در این رویداد شرکت کنند دیگران را نیز به این امر مهم دعوت کنند.

 

مهجوری ادامه داد: امروز یکی از وظایف مهم بسیجیان دعوت عمومی آحاد مردم به انتخابات است که ظرفیت ها و ابتکارات باید در این راستا پای کار بیاید تا شاهد خلق حماسه ای دیگر در ۲۸ خرداد ماه باشیم.

کد خبر 1064816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha