مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو یک امر واجب وتکلیف الهی است

حجت‌الاسلام معصومی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو نه یک امر واجب بلکه تکلیف الهی است که مردم با حضور خود پای صندوق‌های رأی جلوی توطئه‌ها و مکر دشمنان را بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام «عباس معصومی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رویان گفت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، انتخابات همواره در نظام مقدس جمهوری اسلامی با اهمیت بوده که این اهمیت در انتخابات پیش رو نیز بسیار زیاد است.

 

امام‌جمعه رویان با اشاره به هجمه کم نظیر دشمنان به منظور دلسرد کردن مردم برای حضور در پای صندوق های رای اظهار داشت: مردم باید توجه داشته باشند که هر زمان که ایستادگی کرده اند، دشمن عقب نشسته و هرگاه سست شده اند، دشمن پیشروی کرده است.

 

 وی ضمن بیان اینکه مناظره نامزدها در این راستا است که همه گفتارها را شنیده و بهترین را انتخاب کنیم اضافه کرد: دشمن در این میانه به دنبال مشارکت حداقلی مردم در انتخابات است تا از این طریق به هدفش یعنی اثبات عدم اقبال مردم به‌نظام برسد که خوشبختانه مردم با هوشیاری این مکر آن‌ها را خنثی کردند.

 

حجت‌الاسلام معصومی با اشاره به اینکه مردم در همه عرصه‌های مختلف بارها اثبات کردند که پای نظام ایستاده و از آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کنند اظهارکرد: طی سال ۹۲ در دولت مرحوم هاشمی با تورم ۴۹ درصدی مشارکت مردم ۵۱ درصد بود که نسبت به دوره اول یا ۶۶.۵ درصد کاهش را نشان می‌داد که به خاطر تورم هیچ‌گاه تلقی قهر مردم از نظام نشده است.

 

امام‌جمعه رویان بابیان اینکه گره زدن هشت سال کشور به سیاست‌های خارجی غلط و غفلت از ظرفیت‌های داخلی باعث دلخوری، سردی و مشکلات بسیاری برای مردم شده است، ابراز داشت: مردم هوشیارند و اجازه نخواهند داد این مسائل موجب این شود که دشمن برای ما تصمیم بگیرد.

 

وی تصریح کرد: در مناظرات نیز مشاهده شد که برخی نامزدها باکم آوردن مطلب و ذکر مطالبی نامربوط خواستند مسیر را به حاشیه بکشانند که در این راه موفق نشدند و امیدواریم در سومین مناظره تمرکز بر روی حل مشکلات موجود پیش رود.

کد خبر 1064819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha