دفاع از ارزش های انقلاب باید همراه با بصیرت باشد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: باید با بصیرت و هوشیاری از ارزش های والای انقلاب جمهوری اسلامی ایران دفاع و بر توطئه های دشمنان غلبه کرد.

 به گزارش خبرگزاری  شبستان از استان یزد، آیت الله محمد رضا ناصری، نمانیده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، امروز (19 بهمن) در دیدار جامعه ورزش و تشکل های جوانان استان، اظهارداشت: پشتوانه فکری در تصمیمات که یکی از خصوصیات مومنان است، باعث می شود تا کارها به درستی انجام شود و نتیجه کار به گونه ای رقم میخورد که پشیمانی نخواهد داشت.

وی ایام الله دهه فجر را بر فجر آفرینان تبریک گفت و اظهار داشت: این ایام با لطف پروردگار، همت مردم و رهبری شجاع و فرزانه محقق شد و باعث بیرون راندن کفر و اثبات اسلام در کشور شد.

آیت الله ناصری بر داشتن همت بلند در زندگی تاکید و اضافه کرد: با داشتن همت بلند و تعیین افقی مشخص فرد را در جاده موفقیت و پیروزی قرار خواهد داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، وی همت مردم ایران برای پیروزی مقابل رژیم ستم شاهی پهلوی را بی نظیر ترین جهادها دانست و تصریح کرد: مردم با رهنمودهای امام خمینی (ره) بی نظیرترین قیام ها را رقم زدند به گونه ای که این جهاد الگویی برای دیگر کشورها شده است.

نماینده ولی فقیه در استان به بیان خاطراتی از تبعید امام راحل و مبارزات مقابل رژیم پهلوی پرداخت.

پایان پیام/

کد خبر 106483

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha