شناسایی ۲۸۲ شهید ورزشکار در استان یزد/ ارائه ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زا و تجهیزات ورزشی در استان یزد

خبرگزاری شبستان: مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به توجه به ورود به مباحث ورزشی به صورت حرفه ای و همگانی گفت: امسال بیش از ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زا و تجهیزات ورزشی در استان یزد ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مسعود شریعتی، مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد روز گذشته ( 23 مرداد) در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: ما در سال جاری فعالیت های مختلفی داشته ایم که در این زمینه ها نیز جذب اعتبارات و پیگیری سرانه های ورزشی داشته ایم.

 

وی افزود: سرانه 27 سانتیمتر برای شهرستان یزد و بیش از 2 متر برخی از شهرستان ها نشان از عدم تعادل در ارائه سرانه ورزشی بوده است و این سرانه نیز متناسب با استعدادها نبوده است.

 

شریعتی خاطرنشان کرد: بیش از 43 پروژه ما خیرین ورود پیدا کرده اند و به نحوی از این طریق سرانه ورزشی را افزایش داده ایم.

 

وی گفت: ما در استان یزد بالاترین جذب اسناد خزانه را در سطح کشور داشتیم و اعتبارات خوبی را نسبت به استان های کشور دارشتیم و از آن بیش از 10 چمن مصنوعی دادند که در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد: در سال 95 تعداد 24 پروژه را افتتاح و تعمیر و تکمیل کردیم و 23 پروژه نیز اماده افتتاح داریم که در هفته دولت پیشنهاد افتتاح داده ایم.

 

شریعتی تصریح کرد: در سال 95 رتبه چهارم افتتاح اماکن ورزشی داشتیم که رشد 60 درصدی نسبت به سال های گذشته داشتیم.

 

وی گفت: تعداد 37 هزار 293 نفر مرد و  27 هزار و 23 نفر زن داریم که در ورزش های استان یزد سازماندهی شده اند.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد بیان کرد: حدود 341 هیئت ورزشی استانی و شهرستانی داریم که 48 مورد آنها استانی است.

 

شریعتی ادامه داد: 259 مدال کشوری و 73 مدال برون مرزی و 65 عضو تیم ملی و 226 نفر دعوت شده به تیم ملی داشته ایم و کسب رتبه برتر ورزش های همگانی داشته ایم.

 

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال 20 میلیارد ریال تشهیلات اشتغال زا و تجهیزات ورزشی پیگیری و ارائه شد.

 

شریعتی خاطرنشان کرد: برگزاری نشست های تخصصی با هیئت های ورزشی، انعقاد تفاهم نامه های مختلف با دستگاه های استان، برگزاری اتخابات سمن ها، سرکشی به بیش از 70 خانواده شهدای ورزشی  از جمله برنامه های ما بوده است.

 

وی گفت: بیش از 40 سمن فعال داریم که 12 مورد در سال 95 به آن اضافه شده و بیش از 37 دوره و کارگاه مختلف توسط این سمن ها برگزار شده است.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد: بیش از 282 ورزشکار شهید شناسایی شده اند .

کد خبر 648807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha