کلنگ مسکن جوانان یزد زمین زده شد

کلنگ احداث مسکن جوانان از طرح های امام جمعه فقید یزد همزمان با اولین سالگرد ارتحال وی در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار یزد و بیت سومین شهید محراب به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، در مرحله اول این طرح 200 واحد مسکونی در بلوار استقلال ساخته و به محرومان و جوانان نیازمند واگذار می شود.

محمدرضا فلاح زاده، استاندار یزد در این مراسم یاد و خاطره شهید محراب دیارمان و همچنین نماینده فقید ولی فقیه در استان یزد را گرامی داشت و از حجت الاسلام و المسلمین صدوقی (ره) به عنوان فردی که همواره در کار خیر پیشتاز بود، یاد کرد.

فلاح زاده با اشاره به برخی از ویژگی های این پروژه، اظهار داشت: این کار یکی از آرزوهای مرحوم صدوقی بود که از کارهای ماندگار و در حقیقت باقیات الصالحاتی برای ایشان است.

وی با قدردانی از بیت شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی (ره) و خیران، عنوان کرد: واحدهای مسکونی این طرح پس از اتمام در اختیار محرومان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، ساخت مسکن برای جوانان از جمله طرح های مرحوم صدوقی امام جمعه فقید یزد بود که در اواخر عمر حتی زمین مسکن جوانان را فراهم کرده بود ودر پی مقدمات اجرایی آن بود که مجال نشد.

حجت الاسلام محمد صدوقی فرزند امام جمعه فقید یزد پیش از این گفته بود؛ امیدواریم در سالگرد بعدی این پدر و پسر(شهید ایت الله صدوقی و مرحوم حجت الاسلام محمدعلی صدوقی) بخش عمده ای از این مجموعه ها تحویل داده شود.
 

وی افزود: مرحوم صدوقی قصد داشت در مرحله اول این پروژه یک هزار واحد را بسازد ولی با توجه به وضعیت فعلی در مرحله اول 200 واحد ساخته می شود.
 

وی با اشاره به اینکه دوست دارم این مسکن ها به شکلی واگذار شود که مطابقت نداشته باشد، تصریح کرد: این خانه ها به قشر جوانی که نمی تواند از مسکن مهر استفاده کند با تسهیلات بهتری واگذار می شود.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 147947

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha