مهمترین وظیفه دست اندرکاران انتخابات بسترسازی برای مشارکت حداکثری مردم است

نجاتی گفت: مهمترین وظیفه دست اندر کاران انتخابات با توجه به دستورات مقام معظم رهبری جهت بسترسازی برای مشارکت حداکثری مردم در این رویداد مهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «رضا نجاتی» امروز (جمعه ۲۱ خرداد) در جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات در دشت آزادگان اظهار کرد: مهمترین وظیفه ما و تمامی دست اندرکاران انتخابات با توجه به دستور مقام معظم رهبری بسترسازی برای مشارکت حداکثری مردم است.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری خوزستان با اشاره به فرمایش بنیانگذار انقلاب در خصوص اهمیت ویژه جهت مشارکت در انتخابات افزود: مشارکت در انتخابات یک تکلیف مهم در همه برهه‌ها زمان است و مردم باید ایده و خواسته خود را از مسیر صندوق رای بیان کنند همانگونه که از روزهای اول این انقلاب در سرنوشت خود مشارکت داشتند و مدیران اجرایی کشور را انتخاب می کردند.  

 

وی با یادآوری رشادت‌ها و دفاع مردم شهرستان دشت آزادگان که به پایتخت غیرت جهان معروف شده است اضافه کرد: مردم این شهرستان ثابت کرده اند که در تمامی عرصه ها پشتیبان این نظام بوده و در تمامی کارهای آن سهیم هستند پس باید به گونه ای عمل کنیم که انتخابات در بهترین و سالم‌ترین شرایط برگزار شود و مانند روزهای اول ماه مبارک رمضان با خود عهد و پیمان ببندیم که در تمامی مراحل اجرای انتخابات قانون را رعایت کرده و در چهارچوب آن عمل کنیم.

 

رئیس ستاد انتخابات خوزستان تصریح کرد: این انقلاب و نظام ثمره خون شهدا است نظامی که رهبر فرزانه و عالم به تمامی امور سکان دار آن است پس باید کاری کنیم که هیچ آسیبی به آن نرسد. 

 

وی در ادامه از تلاش ها و هماهنگی های صورت گرفته و همبستگی موجود بین فرماندار، اعضای شورای تامین، نظارت و تمامی اعضای ستاد انتخابات تقدیر و تشکر کرد و یاد آور شد: باید با پرهیز از نگاه‌های حزبی، جناحی و قومی برای بندگی خدا و مصلحت مردم کار کنیم و آخرت خود را برای دنیای دیگران نفروشیم و تلاش کنیم با جلب اعتماد مردم، حضور و مشارکت به حداکثر برسد.

 

شایان ذکر است، در ابتدای این جلسه سیلاوی فرماندار شهرستان گزارشی از اقدامات و برنامه های اجرا شده ویژه انتخابات در شهرستان در زمینه های مراحل انتخابات، مشارکت حداکثری و امنیت انتخابات ایراد کرد و خواستار پشتیبانی و همکاری بیشتر در اجرای انتخابات ستاد انتخابات شهرستان از طرف استانداری شد.

 

کد خبر 1064841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha