برای حل مشکلات کشور باید حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات داشته باشیم

حجت الاسلام قدرتی گفت: قهر با انتخابات و شرکت نکردن در این رویداد سرنوشت ساز، مسائل و مشکلات را حل نمی‌ کند، راه حل مشکلات کنار رفتن از صحنه نیست بلکه باید حضور آگاهانه در انتخابات داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قزوین، حجت الاسلام «نورالله قدرتی» در همایش مشق حضور انتخابات بیان کرد: انتخابات یک بحث ملی اسلامی است و همه مردم ایران باید در این رویداد مشارکت پررنگی داشته باشند.

 

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: حضور حداکثری همه اقشار در انتخابات گوش جان نهادن به منویات مقام معظم رهبری بوده که زمینه مأیوس کردن دشمنان کشور و انقلاب را فراهم می‌کند و توطئه مغرضان و معاندین را برای کمرنگ کردن مشارکت مردم فهیم ایران در انتخابات، خنثی می‌ کند.

 

وی عنوان کرد: عزت، اقتدار و پیشرفت ‌های جمهوری اسلامی ایران همواره مایه ناامیدی و یاس دشمنان کشور شده و دشمن در هیچ زمانی اینقدر برای دلسرد کردن مردم سعی و تلاش نکرده ولی مردم دشمن شناس ایران ۲۸ خرداد امسال با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای، مشت محکمی بر دهان دشمن خواهند زد.

 

حجت الاسلام قدرتی تأکید کرد: قطع یقین تک تک آرای ما در تعیین آینده کشور تأثیرگذار خواهد بود، بنابراین باید با دقت و مطالعه در این امر خطیر شرکت کنیم، صحبت های کاندیداها را با دقت گوش کرده و سوابق اجرایی و مدیریتی آنان را بررسی کرده و پس از اطمینان از روی عقلانیت و درایت رای داده شود.

 

وی اعلام کرد: مردم ما به خوبی آگاه هستند كه حضور آنان با این روحیه ایمانی و انقلابی در صحنه های اساسی و حیاتی كشور، اسلام، انقلاب، عزت، شرف و آبروی ملت ما را در دنیا حفظ كرده است و ادامه حضور جدی و فداكارانه مردم در صحنه های گوناگون همراه با ایمانِ روشن بینانه‌ آنان، هر دشمن بدخواهی را در صدمه زدن به تداوم انقلاب اسلامی، حركت مردم و سازندگی كشور ناكام خواهد گذاشت.

 

رئیس کل دادگستری استان قزوین تأکید کرد: در کنار حضور، انتخاب صالح و شایسته دیگر آزمون الهی است و ما باید کسی را برگزینیم که راه امام و رهبری را بداند و با مکتب اسلام آشنا و معتقد بوده و اقتدار و عزت ملی را باور داشته باشد باشد، همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی (دام عزه العالی) فرمودند، فرد اصلح باید مؤمن و انقلابی باشد و ویژگی‌های دین مداری را در درون خود داشته باشد.

 

وی خاطر نشان کرد: مشکلات زیادی در جامعه وجود دارد که قابل انکار نیست اما قهر با انتخابات و شرکت نکردن در این رویداد سرنوشت ساز، این مسائل را حل نمی‌کند، راه حل مشکلات کنار رفتن از صحنه نیست بلکه باید با حضور آگاهانه و همگانی این بار مدیریت اجرایی کشور را به فرد اصلح بسپاریم.

 

کد خبر 1064913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha