رییس جمهوری باید برای اشتغال و تولید تصمیم جدی بگیرد

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس نهم و دهم شورای اسلامی گفت: رییس جمهوری باید برای اشتغال و تولید تصمیم جدی بگیرد.

«عبدالرضا عزیزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اشتغال و تولید را دو مشکل روز جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: رییس جمهور باید برای اشتغال و تولید تصمیم جدی بگیرد چرا که مردم از لحاظ معیشتی دچار مشکل اساسی شده اند.

 

 

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس نهم و دهم شورای اسلامی بیان کرد: تورم وحشتناک، حقوق و دستمزد اندک کارمندان و کارگران بسیار سخت است در صورتیکه برای قشر کارگران کاری نیست که اصلا حقوق بگیرند و نیاز ضروری است که موضوع اشتغال و تولید و بیمه همگانی باید توجه شود چنانچه اگر فردی با این هزینه ها دچار مشکل یا بیماری شود از طبقه متوسط به زیر متوسط سقوط می کند.

 

 

عزیزی اضافه کرد: همچنین مشکلات روز مردم، بورس است که 50 میلیون نفر در آن سرمایه گذاری کردند و کسانیکه مردم را به بورس تشویق کردند متاسفانه همان افراد به مردم آسیب زدند و باید فردی که به عنوان رییس جمهوری انتخاب می شود این مسائل را جبران کند چرا که خیلی ها به تشویق دولتمردان تمام زندگی خود را در بورس گذاشته و همین دولتمردان به جای خیر رساندن زندگی مردم را نابود کردند.

 

 

نماینده مردم شیروان در دوره نهم و دهم مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به سایر مشکلات تصریح کرد: موضوع بعدی بیماری کرونا است که عده ای متاسفانه به علت عدم کنترل بیماری کرونا فوت می کنند که با واکسیناسیون و کنترل مناسب، می شود از فوت آنان جلوگیری کرد.

 

 

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین  دوره شورای اسلامی شهر و روستا به همراه میاندوره ای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه برگزار می شود.

 

 

 

 

کد خبر 1064915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha