تشریح برنامه های جشن های زیر سایه خورشید در گلستان/ ۸۸۸ برنامه در دهه کرامت برگزار می شود

کشیری به حضور خدام رضوی و کاروان زیر سایه خورشید اشاره کرد و گفت: به مناسبت دهه کرامت ۸۸۸ برنامه در سطح استان گلستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «صابر کشیری» صبح امروز (شنبه 22 خرداد) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: برنامه های دهه کرامت در قالب زیرسایه خورشید از (29 خرداد) با حضور خادم رضوی آغاز می شود و این برنامه ها ما تا چهارم تیر تداوم خواهد داشت.

 

دبیر جشن مردمی و بین المللی زیر سایه خورشید گلستان  دامه داد: اهتزاز پرچم در قالب بام بهشت را در شهرهای مختلف استان را در نخستین روز از دهه کرامت در نظر گرفتیم.

 

کشیری یادآور شد: امسال مثل سال های گذشته دو کاروان را در قالب جشن های زیرسایه خورشید در غرب و شرق استان خواهیم داشت.

 

وی با بیان اینکه از دو تیم بهداشتی به منظور گندزدایی محیط در جشن های زیرسایه خورشید بهره خواهیم گرفت، افزود: تمام پروتکل های بهداشتی در جشن های زیر سایه خورشید رعایت خواهد شد.

 

دبیر جشن مردمی و بین المللی زیر سایه خورشید گلستان متذکر شد: تجلیل از خانواده شهدا، گروه های جهادی و کادر درمان، ایتام و محسنین، برگزاری جشن شکوفاهای نور، محفل شعر رضوی از جمله برنامه هایی است که در قالب جشن های زیرسایه خورشید در نظر گرفته شده است.

 

کشیری با بیان اینکه عطرافشانی امامزادگان، راه اندازی غرفه رواق رضوی در پارک شهر گرگان، برگزاری مسابقات فرهنگی از دیگر برنامه هایی است که در ایام دهه کرامت برگزار می شود، گفت: به مناسبت دهه کرامت ۸۸۸ برنامه در سطح استان برگزار می شود.  

 

کد خبر 1064944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha