کتاب «کاش تو را می دیدم» در قالب شنبه های کتاب مساجد معرفی شد

اکبری گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت و جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) کتاب «کاش تو را می دیدم» توسط کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن در قالب «شنبه های کتاب مساجد» معرفی شد.

«اميد اکبری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: همزمان با آغاز دهه کرامت و جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) کتاب «کاش تو را می دیدم» توسط کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن در قالب «شنبه های کتاب مساجد» معرفی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم نبی (ص) مسجد النبی (ص) شهر بن ادامه داد: کتاب «کاش تو را می‌دیدم» نوشته مژگان شیخی مربوط به فرازهایی از زندگی حضرت معصومه (س) و حوادث تاریخی زمان ایشان است.

 

وی ابراز کرد: مژگان شیخی، نویسنده این کتاب، با نوشتن قسمت‌هایی مهم و تأثیرگذار از زندگی حضرت فاطمه معصومه (س) در مجموعه‌ای جامع در برقراری ارتباط با مخاطب موفق عمل کرده‌ است.

 

اکبری گفت: در قسمتی‌هایی از متن کتاب آمده‌ است: «... هیچ کدام از خانواده و یاران امام ممکن نیست تا جواب مسئله‌ای را ندانند، به آن جواب بدهند و چیزی بگویند که سبب اشتباه و گمراهی مردم شود...».

 

وی ادامه داد: در بخش دیگری می‌خوانیم: «... فاطمه معصومه (س) با فراز و نشیب‌های زندگی پدر، بزرگ می‌شد. هر روز جریانی از سوی دشمنان به وجود می‌آمد که موجب آزار پدر و نادیده گرفتن حقوق الهی ایشان می‌گردید. اینها همه برای فاطمه دردناک و ناراحت کننده بود ...».

 

اکبری گفت: مؤسسه انتشارات قدیانی، کتاب «کاش تو را می‌دیدم» نوشته مژگان شیخی مربوط به فرازهایی از زندگی حضرت معصومه (س) و حوادث تاریخی زمان ایشان در نوبت پنجم چاپ را در شمارگان ۲ هزار و ۲۰۰ نسخه، در اختیار نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های مذهبی قرار داده‌ است.

 

خاطرنشان می شود: علاقه مندان برای تهیه این کتاب علاوه بر مراجعه به کتابفروشی‌های معتبر می‌توانید برای خرید اینترنتی آن به نشانی الکترونیکی www.ghadyani.org نشر قدیانی نیز مراجعه کنید.

 

کد خبر 1064964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha