ثبت نام مسکن ملی در هشت شهر خراسان شمالی انجام می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: مرحله جدید ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در هشت شهر استان آغاز شده و متقاضیان یک هفته مهلت دارند با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir نام نویسی کنند.

"قاسم قاسمی" به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: در این مرحله متقاضیان در شهرهای مختلف از جمله بجنورد، اسفراین، ایور، تیتکانلو، جاجرم، درق، شیروان و گرمه در طرح اقدام ملی ثبت نام می کنند.

 

 

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با بیان اینکه ثبت نام مرحله جدید مسکن ملی از روز چهارشنبه ۱۹ خردادماه آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه دارد،  گفت: تا کنون ۵۰۰ نفر در سامانه نام نویسی کرده اند.

 


وی افزود؛ در مرحله قبل ۱۶ هزار نفر متقاضی مسکن ملی شدند که از این تعداد دو هزار و  ۲۵۰ نفر واجد  شرایط دریافت  مسکن ملی شناخته شدند.

 


وی خاطرنشان کرد: تا کنون عملیات ساخت هزار و ۱۲۰ واحد در بجنورد آغاز شده است.

 


به گفته قاسمی بر اساس ارزیابی تیم تخصصی استانداری، ۲۰ هزار مسکن نیاز خراسان شمالی است که  به دستور استاندار  از این تعداد تعهد ساخت  ۱۰ هزار واحد به عهده راه و شهرسازی و ۱۰ هزار واحد در تعهد بنیاد مسکن است.

 


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی اظهار داشت: در صورت  تامین ۲۰ هزار مسکن  نیاز استان در چند سال آینده تا حدودی رفع خواهد شد.

 

 

 

کد خبر 1064969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha