جشن‌های مردمی دهه کرامت کانون سالار شهیدان مجازی برگزار می‌شود

طاهری گفت: جشن‌های مردمی دهه کرامت با شعار «خدمت کریمانه؛ گره‌گشایی به رسم اهل بیت (ع)» به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی توسط کانون فرهنگی هنری سالار شهيدان شهرکرد برگزار می شود.

«احسان طاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: جشن‌های مردمی دهه کرامت با شعار «خدمت کریمانه؛ گره‌گشایی به رسم اهل بیت (ع)» به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی توسط کانون فرهنگی هنری سالار شهيدان شهرکرد برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سالار شهيدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: مولودی خوانی و جشن های دهه کرامت به صورت پخش زنده «لایو» از صفحه اختصاصی این کانون در شبکه های اجتماعی پخش می شود.

 

وی، آذین، بندی مسجد و محله، آماده سازی و توزیع سبد مصرفی خانوار و توزیع در بین نیازمندان محله، کمک مالی به افراد آسیب دیده در دوران شیوع ویروس کرونا، مسابقه کتابخوانی در دهه کرامت و طرح سوال از کتاب امام رضا (ع) و زندگی، پویش «فدای دخترم» را از دیگر برنامه های این کانون برای بزرگداشت دهه کرامت برشمرد.

 

طاهری گفت: جهت تأمین منابع و اعتبارات لازم برای اجرای برنامه های بزرگداشت دهه کرامت از ظرفیت های خیرین و سایر تشکل های مردمی استفاده می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سالار شهيدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: «مسجد تراز اسلامی و انقلابی، محور گره گشایی و همدلی»، «گره گشایی از مشکلات کشور با حضور پرشور و دولت مؤمن انقلابی» و «امام رضا (ع)؛ امام کرامت و گره گشایی» از موضوعات دهه کرامت نام برد.

 

کد خبر 1064993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha