ایجاد بیش از  ۲۴۰۰ فرصت شغلی برای زنان سرپرست خانوار استان همدان

ترکمانه ، از ایجاد ۲۴۳۷ مورد فرصت شغلی جهت زنان سرپرست خانوار استان همدان خبر داد و گفت: رسیدن خانواده ها به خودکفایی از اهداف این نهاد است.

«پیمان ترکمانه»  بابیان اینکه اشتغال‌زایی و کمک به خودکفایی از اولویت‌های این نهاد است،  در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: در سال گذشته نسبت به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی با همکاری بانک‌های عامل برای طرح‌های کشاورزی، دامداری، صنایع‌دستی و مشاغل خانگی اقدام شد.
 
مدیرکل کمیته امداد استان همدان توانمندسازی مددجویان را یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های این نهاد برشمرد و افزود:  همواره سعی بر این داریم که اصولی‌ترین و شایسته‌ترین خدمات را نسبت به مددجویان موردحمایت انجام داده و بر این اساس تلاش کرده‌ایم تا بانوان فعال بتوانند با اشتغال و تولید، در جامعه مفید و اثرگذار باشند.
 
 
ترکمانه اعلام داشت: در حال حاضر  70 درصد از زنان تحت حمایت کمیته امداداستان همدان، سرپرست خانوار هستند که سرپرستی 32هزارو 366  خانواده را عهده‌دار می‌باشند.
 
 
 
 وی بابیان اینکه در سال گذشته با مبلغ 76 میلیارد و 432 میلیون تومان برای  2437 زن سرپرست خانوار، ایجاد اشتغال شد، ادامه داد: افزایش اعتمادبه‌نفس و ارتقاء سطح زندگی ازجمله اهداف فرایند توانمندسازی است که در این زمینه همکاران امداد ضمن حفظ کرامت زنان و دختران سرپرست خانوار، به آن‌ها می‌آموزند که چگونه با شناسایی تمامی منابع موجود استعدادهای خود و اعضای خانواده را شکوفا نموده و در جهت بهره‌برداری اقتصادی آن را توسعه دهند.
 
 
انتهای پیام
کد خبر 1064995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha