کاهش ۳ درصدی وقوع انواع سرقت در ایلام

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام از کاهش ۳ درصدی وقوع انواع سرقت در خرداد ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، سرهنگ «علی مهری »در گفت و گو با خبرنگارران اظهار کرد: برابر مقایسه آماری صورت گرفته از ابتدای خرداد ماه سال جاری تا کنون به نسبت مدت مشابه در سال قبل شاهد کاهش 3 درصدی انواع سرقت در سطح استان هستیم.

 

وی افزود: طبق آمارهای بدست آمده در خصوص کشفیات سرقت نیز با افزایش 8 درصدی به نسبت مدت مشابه سال قبل روبرو بودیم، که این امر حاکی از پای کاربودن، حضور مستمر و پررنگ پلیس در سطح استان و اجرای اقدامات پیشگیرانه و موثر در برخورد با سارقان است.

 


رئیس پلیس آگاهی استان ایلام با اشاره به افزایش 7 درصدی دستگیری سارقان در همین مدت، گفت: پيشگيري و مبارزه هدفمند با سرقت، توسعه احساس امنيت رواني در جامعه و کم کردن فاصله زماني کشف تا وقوع جرم از جمله برنامه هايي است که در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

 

سرهنگ مهری با تاکید بر ضرورت توجه به هشدارهای پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت به شهروندان، خاطرنشان کرد: از بازگو کردن برنامه سفر خود نزد افراد ناشناس و غیر مطمئن، پرهیز کنید و همچنین هنگام ترک منزل از نگهداری هر گونه وجه نقد،اشیاء قیمتی، طلا و جواهرات در منزل خودداری کرده و آنها را به صندوق امانات یا افراد مورد اعتماد بسپارید.

کد خبر 1065018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha