کشف ۵۸۰ ميليون ريال انواع كالاي قاچاق در بيرجند

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: ماموران پليس امنيت اقتصادي در بازرسی از يك اتوبوس مسافربري و يك سواري هيوندا در شهرستان بيرجند انواع كالاي قاچاق به ارزش ۵۸۰ میلیون ريال كشف كردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ «جواد بخشي» امروز (۲۳ خرداد) به خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار داشت: مأموران پليس امنيت اقتصادي خراسان جنوبي در اجراي طرح مبارزه با قاچاق كالا و ارز، هنگام کنترل خودروهاي عبوري در محورهاي مواصلاتي شهرستان بيرجند به يك اتوبوس مسافربري و يك سواري هيوندا مشکوک شدند و خودروها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

 


وي بيان داشت: مأموران با هماهنگي مقام قضائي در بازرسي ازخودروها، انواع لوازم خانگي و الکترونیکی خارجي قاچاق كشف كردند كه ارزش ريالي كالاي قاچاق كشف شده توسط كارشناسان مربوطه بالغ بر 580 ميليون ريال برآورد شد.

 


سرپرست پليس امنيت اقتصادي خراسان جنوبي با بیان این كه در این رابطه 2 متهم دستگير شده است؛ تصریح کرد: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 


سرهنگ بخشي خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان نیز می خواهیم که به منظور مشارکت در این امر هرگونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان کالا دارند را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1065029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha