فرصت رقابت برای واحدهای تولیدی فارس فراهم شد

رهنما گفت: واحدهای تولیدی استان فارس که تمامی محصولات آنها مشمول استاندارد اجباری و دارای نشان استاندارد است از ۱۷ خرداد فرصت دارند تا در رقابت کسب عنوان واحد نمونه استاندارد استان فارس شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مرتضی رهنما»، امروز (شنبه 22 خرداد) از ایجاد فرصت رقابت کارخانجات فارس در عرصه انتخاب واحد نمونه استاندارد خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: واحدهای تولیدی استان فارس که تمامی محصولات آنها مشمول استاندارد اجباری و دارای نشان استاندارد است از 17 خرداد فرصت دارند تا در رقابت کسب عنوان واحد نمونه استاندارد استان فارس شرکت کنند.

مديركل استاندارد فارس افزود: مدیران تمامی واحدهای تحت پوشش استاندارد دارای کارتابل در سامانه نظارت بر اجرای استاندارد و دارای رمز ورود به سامانه هستند و می توانند  به تهيه و تكميل فرم های این رقابت در آدرس http://shiraz.isiri.gov.ir  اقدام کنند و تا 10 تیر فرصت بارگذاری دارند.

وی اضافه کرد: چنانچه به هر دلیلی واحدها نتوانستند ثبت نام کنند می توانند مشکل را به اداره نظارت بر اجرای استاندارد منعكس کنند و همچنین کالاهای تولیدی این شرکت ها نباید در آزمون های سال گذشته هیچ گونه مغایرتی با موازین استاندارد داشته باشد و نباید دارای شکایت منجر به اقدام حقوقی در کارنامه باشند.

رهنما اعلام کرد: بیش از یک هزار و 480 واحد صنعتی در استان فارس برای فرآورده تولیدی خود از اداره کل استاندارد فارس، پروانه استاندارد دریافت کرده اند و از واحدهای برگزیده این رقابت در روز جهانی استاندارد تقدیر خواهد شد.

کد خبر 1065041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha