دهه کرامت فرصتی مغتنم برای ترویج سبک زندگی اسلامی/حضور حداکثری بانوان  در انتخابات جلوه گاه ولایمتداری آنان است

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه دهه کرامت فرصت مغتنمی است که به‌دنبال استفاده از برکت وجود حضرت معصومه و امام رضا(ع) باشیم،گفت: بانوان با تاسی از منویات مقام معظم رهبری با حضور حداکثری در پای صندوق های رای ولایتمداری خود را به نمایش بگذارند.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و  امام جمعه ایلام، در همایش بزرگ بانوان فاطمی با تبریک دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س)، اظهار کرد: دختران و زنان  در دین مبین اسلام  از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» با بیان اینکه حضرت فاطمه معصومه(س) الگویی کامل برای بانوان و دختران جامعه اسلامی است، یادآور شد: آن حضرت، مظلومانه و غریبانه در مسیر رسیدن به برادرشان امام رضا علیه‌السلام در بین راه به شهادت رسیدند و قبر ایشان زیارتگاهی است که خیلی از گره‌ها را باز می‌کند .

 

وی تصریح کرد: این بانوی گرامی آنچنان بوی سبقت را در تقوا و ایمان و ولایتمداری از دیگران ربود که امام رضا(ع) در این باره می فرمایند که کسی که حضرت معصومه(س) را با شناخت زیارت کند بهشت بر او واجب است.

 

حجت الاسلام کریمی تبار خاطرنشان کرد: امروزه زنان و دختران ایران اسلامی با تاسی از بانوی کریمه اهل بیت (ع) به جایگاه های والایی در عرصه های مختلفی چون اجتماعی، سیاسی، علمی و ورزشی رسیده اند.

امام جمعه ایلام در ادامه با تاکید بر اینکه دهه کرامت فرصت مغتنمی است که به‌دنبال استفاده از برکت وجود حضرت معصومه و امام رضا(ع) باشیم، گفت: حضرت فاطمه معصومه(س) را از آن جهت کریمه اهل‌بیت می‌خوانند که صاحب فضیلت و کرامت در علم، دانش، پاکی و عصمت است و بخشش و کرم او زبانزد بوده است.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به اینکه مهم ترین شاخصه هر فرد دیندار ولایتمداری است، خاطرنشان کرد: ولایتمداری حضرت فاطمه معصومه(س) الگویی برای زنان و بانوان جامعه است که امروز با تاسی از منویات مقام معظم رهبری با حضور حداکثری در پای صندوق های رای این ولایتمداری را به نمایش بگذارند.

 

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان از ابزارهای مختلف و با تما توان برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می کنند، گفت: نظام استکباری بعد از اینکه در رویایی مستقیم با توان و قدرت نظام اسلامی نتوانست کاری از پیش ببرد، امروز تمام توان خود را برای القای یاس و ناامیدی در کشور و عدم مشارکت حداکثری به کار بسته است.

 

امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه دشمن به این نتيجه رسیده در برابر انقلاب اسلامی شکست خورده است، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها در منطقه هزینه های بسیار زیادی کردند تا جمهوری اسلامی را از بین ببرند، اما نتوانستند ولی باید مراقب توطئه ها و دسیسه های آنان بود.

 

حجت الاسلام کریمی تبار در پایان با تاکید بر اینکه زنان و بانوان نقش مهمی در تحکیم بنیان خانواده دارند، خاطرنشان کرد: در دین مبین اسلام حقوقی برای مرد و زن  تعیین‌شده که رعایت این حقوق‌ها موجب رشد و موفقیت جامعه خواهد شد.

 

 

کد خبر 1065091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha