سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارباغ منصوب شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در حکمی علی آزادفلاح را به سرپرستی بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارباغ منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز به نقل از «ایثار» استان البرز سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز طی حکمی «علی آزادفلاح» را به‌عنوان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چهارباغ منصوب کرد. متن این حکم به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای آزادفلاح

سلام علیکم
نظر به تعهد، شایستگی، تجارب ارزنده و علاقه‌مندی شما به جامعه ایثارگری، جناب‌عالی را به سمت سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چهارباغ منصوب می‌نمایم.
امید است با بسیج تمام امکانات و سرمایه‌های سازمان با رویکردی فرهنگی، تلاش مضاعفی را برای خدمت به بهترین بندگان خدا در ابعاد مادی و معنوی و آکندن عطر شهادت در کل جامعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نحو احسن به کار گیرید.
همچنین سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چهارباغ در جلسه‌ای با حضور بهزاد حق بیگی معاون توسعه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز به حجت‌الاسلام و المسلمین قادر محمدی امام‌جمعه چهارباغ معرفی شد.
حق بیگی در این جلسه با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تبریک دهه کرامت هدف از تشکیل نهاد بنیاد شهید و امور ایثارگران را احیاء، حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت به ایثارگران دانست و گفت: امروز با اقداماتی که این نهاد انقلابی انجام داده است، شاهد پراکنده شدن عطر شهادت در جامعه، حفظ آثار شهدا، تجلیل و تکریم از خانواده‌های معظم شهدا و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان هستیم.
وی خدمت به ایثارگران را توفیق دانست و تصریح کرد: خدمت در نهاد مقدسی همچون بنیاد شهید و امور ایثارگران توفیق و باعث افتخار است، ایثارگران سرمایه‌های کشور هستند  و ما امروز باید با تمام وجود به این عزیزان خدمت کنیم.
معاون توسعه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: تکریم و رضایتمندی ایثارگران همواره به‌عنوان دو اصل اساسی موردتوجه بنیاد بوده است، بنیاد امروز به‌عنوان متولی ایثارگران در این راستا تمام تلاش خود را خواهد کرد و در این مسیر به کمک و یاری دیگر دستگاه‌های اجرایی نیازمند است. امیدواریم بتوانیم باهمت و تلاش کارکنان بنیاد و همکاری دیگر مسئولان شرمنده ایثارگران نشویم و خدماتی درشان این عزیزان ارائه کنیم.

کد خبر 1065119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha