ایجاد فرصت بهبود ارائه خدمات اجتماعی و توانبخشی در استان فارس

سلیم حقیقی گفت: با انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بهزیستی فارس و مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس، ارائه خدمات به بیماران اورژانس و افراد نیازمند مداخلات روانی، اجتماعی و توانبخشی بهبود خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرحمان سلیم حقیقی»، امروز (شنبه 22 خرداد) از انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بهزیستی فارس و مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت:  انعقاد این تفاهم موجب ایجاد یکپارچگی و هم صدایی 2 دستگاه برای کنترل آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

مدیر روابط عمومی بهزیستی استان فارس افزود: در پی این تعامل و همکاری، ارائه خدمات به بیماران اورژانس و افراد نیازمند مداخلات روانی، اجتماعی و توانبخشی بهبود خواهد یافت.

وی اضافه کرد: اعزام تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه هنگام بروز آسیب های اجتماعی در موارد خشونت های خانگی مانند کودک آزاری، همسرآزاری، معلول آزاری، اقدام به خودکشی و همکاری با اورژانس اجتماعی، اعلام موارد اضطراری به اورژانس ۱۲۳ و تدوین بسته سلامت روان ویژه کارکنان سازمان بهزیستی فارس، بخشی از تعهدات مرکز فوریت های پزشکی فارس و آموزش پرسنل مراکز فوریت ها در زمینه آشنایی با گروه های هدف و خدمات تخصصی اورژانس اجتماعی، آموزش پیشگیری از اعتیاد به کارکنان مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی، بخشی از تعهدات بهزیستی استان در این تفاهم نامه است.

سلیم حقیقی اعلام کرد: ایجاد خط ارتباطی مستقیم برای تسریع برقراری ارتباط عملیاتی و همکاری در تدوین پروتکل مشترک برای ارائه خدمات بهتر به مراجعین مرتبط با 2 حوزه اقدامات مشترک بین بهزیستی فارس و مرکز فوریتهای پزشکی استان است.

کد خبر 1065139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha