حضور در پای صندوق های رای تغییر و تحول ایجاد می کند

آیت الله حسینی گفت: گفت: شاید برخی از بی عدالتی نگرانی و گلایه داشته باشند اما بدانیم یک روز در میدان جنگ علیه دشمن از خود دفاع می‌کردیم و امروز هم باید در پای صندوق رای تغییر و تحول ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» ظهر امروز (۲۲ خرداد ماه) در آئین جشن دختران رای اولی استان کهگیلویه و بویراحمد که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، اظهار کرد: خداوند موجودات بسیاری آفریده اما انسان ارزش دیگری دارد و به همین دلیل نعمت ها در اختیار انسان قرار گرفته و تا زمانی محترم شمرده می‌شود که در مسیر ارزش‌های الهی و انسانی قدم بر دارد، در غیر این صورت ارزشی نزد خداوند نخواهد داشت.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در طول تاریخ زندگی بشر خداوند برای بندگان خود انبیا و اولیا را فرستاده و هیچ انسانی را خلق نکرده مگر اینکه دستورات زندگی را به او آموخته باشد.

 

وی ادامه داد: خداوند راه رستگاری را به انسان آموخته و پیامبران بسیاری آمدند تا بشریت را هدایت کنند و به انسان معرفت الله را بیاموزند.

 

آیت الله حسینی افزود: در دوره ما وقتی امام راحل دید که حکومت پهلوی درهای جهنم را به روی مردم باز کرده و درهای بهشت را بسته قیام کرد، زیرا پهلوی جنگ با دین را آغاز و ذلت و خواری در کشور حکمفرما شده بود.

 

امام جمعه یاسوج یادآور شد: شاه مملکت حق جابجایی یک وزیر را در کشور خودش نداشت چه خفت و خواری بالاتر از اینکه شاه یک مملکت حق جابجایی یک وزیر را ندشته باشد.

 

وی گفت: کشوری که دانشمندان و علما بسیاری داشته و خواجه‌نصیرها، بوعلی‌ها و شیخ بهایی‌ها و دیگر اعجوبه‌ها را در خود داشته چگونه تحقیر شده بود، در همین شهر یاسوج تا اوایل انقلاب پزشکان هندی بیماران را طبابت می کردند.

 

آیت الله حسینی ادامه داد: وقتی مردم قیام کردند و نهضت پیروز شد توطئه‌های زیادی علیه این کشور روا داشتند، اما در همه این توطئه دشمنان شکست خوردند و ایران، امام (ره) و اسلام پیروز شدند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک سال پیش سردار پر افتخار ما توسط آمریکایی ها به شهادت رسید اما پاسخ ملت و حکومت ما این بود که پایگاه بزرگ دشمن در عراق موشک باران شد و چه افتخاری بالاتر از این که نخستین بار بعد از جنگ جهانی یک کشور توانست به صورت رسمی آمریکایی ها را مورد تهاجم قرار دهد.

 

وی یادآور شد: این پیروزی ها به برکت حضور مردم در صحنه بوده و تا هنگامی که در میدان حضور داشته باشند شکست نخواهد خورد.

 

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: امروز به واسطه این عزت هر ایرانی در هر جای دنیا با افتخار خود را ایرانی معرفی می کند، دشمن به همین دلیل ساکت نمی‌نشیند و تلاش دارد با هر توطئه و ترفندی مردم را از حضور در پای صندوق های رای باز دارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد شرکت در انتخابات را یکی از راه های حفاظت و حراست از انقلاب دانست و یادآور شد: رای دادن به معنای قدرت بخشیدن به نظام، ایران و اسلام بوده و رای ندادن کمک به دشمن است.

 

وی تاکید کرد: شاید برخی از بی عدالتی نگرانی و گلایه داشته باشند اما بدانیم یک روز در میدان جنگ علیه دشمن از خود دفاع می‌کردیم و امروز هم باید در پای صندوق رای تغییر و تحول ایجاد کنیم.

 

امام جمعه یاسوج گفت: با بی‌خیالی نمی‌توان مشکلی را از کشور رفع کرد بلکه به مشکلات کشور می‌افزاید.

کد خبر 1065176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha