برگزاری جشن روز دختربا همت مجموعه فرهنگی مسجد امام علی(ع) در همدان

قربانی گفت: جشن روز دختر و همچنین رای اولی ها با همت مجموعه فرهنگی مسجد امام علی (ع) در منطقه شهرک مدنی همدان برگزار شد.

«علی قربانی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان با بیان اینکه بانوان جامعه ما باید سیره زندگی حضرت فاطمه زهرا (س)، حضرت معصومه (س) و حضرت زینب (سلام الله علیها) را الگوی خود قرار دهند، گفت: الگو گیری از سیره این بزرگان خود باعث موفقیت بانوان در زندگی خانوادگی و اجتماعی آنها می شود..

 

مسول مجموعه فرهنگی مسجد امام علی (ع) در کوی شهرک مدنی همدان افزود: هدف از برگزاری جشن های دهه کرامت  انتقال معارف و مفاهیم رضوی و نشر ارزش های ناب دینی در جامعه است.

 

وی اظهار داشت: از نظر اسلام همانگونه که مردان در فعالیت های اجتماعی و تصمیم گیری های مهم حق مشارکت دارند، زنان نیز می توانند قابلیت های خود را در این خصوص بروز داده و با نقش سالم و سازنده در اجتماع، مسؤولیت زن مسلمان را به خوبی عملی سازند.

 

مسول مجموعه فرهنگی مسجد امام علی (ع) در کوی شهرک مدنی همدان افزود: پویش رای حداکثری، القای روحیه خودباوری و آشنایی نسل جدید با ارزش ها و سبک زندگی بانوی ایرانی از اهداف برگزاری این جشن در فضای باز در جوار مسجد امام علی (ع) بود.

 

وی ادامه داد: اهدای شاخه گل به تمامی بانوان شرکت کننده در مراسم، اجرای سخنرانی در مورد فضایل و سیره زندگی حضرت معصومه (س)، اجرای سرود، اجرای طنزاز دیگر برنامه های اجرای در این جشن بود.

کد خبر 1065178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha