کشوری در مسیر استقلال حرکت کند از دید آمریکایی‌ها ناقض حقوق بشر است

آیت الله حسینی گفت: اگر کشوری در مسیر استقلال حرکت کند از دید آمریکایی‌ها ناقض حقوق بشر است، اما خودشان با این همه جنایت و ظلم مدعی حقوق بشر هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت‌الله «سید نصیر حسینی» امروز (۲۲ خرداد ماه) در نشست هم اندیشی و بزرگداشت دهه کرامت و هفته «بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» با تبریک روز دختر به همه دختران، گفت: انقلاب اسلامی برخواسته از قم و حضرت امام (ره) تربیت یافته قم است.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد شهرهای مذهبی را قلب تپنده ایران اسلامی دانست و افزود: جایگاه ائمه اطهار علیهم السلام باید تبیین شود و دهه کرامت بهترین فرصت برای تبیین این جایگاه است.

 

وی با اشاره به ۲۰۰ بقعه متبرکه ائمه اطهار علیهم السلام در استان و جمعیت یک سوم سادات، گفت: تاکید می‌کنم در روز دختر از دختران عزیز استان تجلیل شود و نباید آنها را فراموش کنیم، زیرا گروه‌های انحرافی در تلاش برای دور کردن دختران از آموزه‌های اسلامی هستند.

 

آیت الله حسینی در بخش دوم سخنان خود در خصوص هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی، گفت: در این شرایط بصیرت بسیار مهم است و اگر بصیرت نداشته باشیم، شکست می‌خوریم.

 

امام جمعه یاسوج با اشاره به تهدید و تبلیغات دشمن، یادآور شد: در این برهه حساس اگر بیدار و هوشیار نباشیم، تصمیم ها و نتایجی که حاصل می‌شود هولناک خواهد بود.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز هم استکبار و استعمار جهانی به طور دائم علیه نظام، ملت و اسلام تبلیغ می‌کنند و نباید با وجود این تبلیغ سکوت کنیم و ساکت شویم.

 

آیت الله حسینی با اشاره به تبلیغات دشمن در فضای مجازی، اظهار کرد: متاسفانه گاهی مردم به حقیقت یا کذب بودن مورد هیچ توجهی ندارند و از صحت و سقم آن اطلاعی ندارند و می‌پذیرند.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ملت ایران در سال ۵۷ به حق قیام کردند و پیروز شدند، افزود: ما به حق قیام کردیم، لذا به جنایت‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخته شود.

 

وی خاطرنشان کرد: آنها هواپیمای مسافری ما را زدند، هشت سال جنگ راه‌ انداختند، فرمانده ما را به شهادت رساندند و هنوز دست از کارهای خبیث خود بر نمی‌دارند.

 

آیت الله حسینی تصریح کرد: اگر کشوری در مسیر استقلال حرکت کند از دید آمریکایی‌ها ناقض حقوق بشر است، اما خودشان با این همه جنایت و ظلم مدعی حقوق بشر هستند.

 

امام جمعه یاسوج ادامه داد: اسرائیل با حمایت آمریکا فلسطینان را شکنجه و می‌کشند، همه در قبال این جنایت سکوت می‌کنند اما زمانی که یک فلسطینی با سنگ به تانک دشمن می‌زند او تروریست و ناقض حقوق بشر است، حقوق بشر آمریکایی این است.

 

وی گفت: حقوق بشر آمریکایی یعنی اینکه آمریکا به جایی که لشکر کشی کرد آنجا را نابود کرد از عراق و افغانستان گرفته تا ویتنام همه بخشی از حقوق بشر آمریکایی است.

کد خبر 1065181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha