برگزاری جشن ولادت حضرت معصومه (س) در کانون شهید عیدی آینه وند

سوری گفت: جشن بزرگ و باشکوه روز دختر مصادف با میلاد پر برکت فاطمه معصومه(س) با همت کانون فرهنگی و هنری شهید عیدی آیینه وند در روستای نجفیه تویسرکان برگزار شد.

«عباس سوری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: جشن بزرگ و باشکوه روز دختر مصادف با میلاد پر برکت فاطمه معصومه (س) با هدف معرفی شخصیت کریمه اهل بیت (ع) و الگو گیری از سیره این بانوی بزرگ در کانون فرهنگی و هنری شهید عیدی آینه وند روستای نجفیه تویسرکان برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید عیدی آینه وند روستای نجفیه تویسرکان با بیان اینکه دهه کرامت از ولادت حضرت معصومه(س) آغاز شده و با ولادت امام رضا(ع) پایان می‌یابد، افزود: این دهه فرصت مناسبی برای بانوان ایرانی است که با روش زندگی این بزرگان بیشتر آشنا شوند و از آنها الگو بگیرند.

 

وی به بررسی جایگاه والا و ارزشمند حضرت معصومه (س) و راه‌های الگوگیری دختران مسلمان در جامعه امروزی از مقام شامخ آن حضرت (س)،اشاره کرد و گفت: نه فقط دختران که همه افراد در جامعه امروزی می‌بایست همچنان با الگو قرار دادن سیره و شیوه رفتار و زندگی آن بزرگواران، در مواجهه و برخورد با مسائل پیرامون خود  با درایت عمل کنند و در این مسیر از باورها و حفظ و حراست از ارزش‌های اصیل ایرانی و اسلامی جامعه دست نکشند .

 

سوری ادامه داد:  حضرت معصومه (س) و تمام بانوان پرهیزگار در صدر اسلام در ابعاد و عرصه‌های مختلف سبک زندگی مبتنی بر اصیل‌ترین باورها و ارزش‌ها را از خود بروز داده‌اند و  الگو بودن آنان و امکان طراحی سبک زندگی برای ارائه به افراد، باعث موفقیت جامعه و خانواده ها می شود.

 

وی بیان کرد:  همچنین به برکت الگو پذیری از زنان بزرگ خاندان پیامبر اکرم (ص)، سبب شده تا دختران و زنان جامعه کنونی با تحول فکری و روحی بزرگ نسبت به سرنوشت خود، خانواده، اسلام و جامعه احساس مسؤولیت کنند.

کد خبر 1065183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha