دهه کرامت فرصتی برای تبیین سیره زندگی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)

حجت الاسلام خاضع گفت: دهه کرامت فرصت مغتنمی برای ترویج سبک زندگی ایرانی_ اسلامی و تبیین سیره زندگی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) برای اصلاح سبک زندگی ما است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید جواد خاضع» امروز (۲۲ خرداد ماه) در نشست هم اندیشی و بزرگداشت دهه کرامت و هفته «بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی» با تبریک روز دختر به همه دختران، گفت: از یکم تا ۱۱ ذی القعده (۲۲ خرداد تا یک تیرماه) یعنی از ولادت حضرت معصومه(س) تا میلاد امام رضا (ع) به نام دهه کرامت نام گذاری شده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به روایتی از امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت: امام رضا (ع) فرمود: «هر کس حضرت فاطمه را با شناخت زیارت کند بهشت پاداش او خواهد بود».

 

وی با بیان اینکه دهه کرامت فرصت مغتنمی برای ترویج سبک زندگی ایرانی_ اسلامی و تبیین سیره زندگی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) برای اصلاح سبک زندگی ما است، ادامه داد: این دهه فرصت مناسب و ارزشمندی برای احیاء ارزش های دینی و ترویج فرهنگ شهروند ایرانی_ اسلامی است.

 
حجت الاسلام خاضع ابراز داشت: فضاسازی محیطی و آذین بندی مساجد و محلات، برگزاری مسابقات فرهنگی از جمله کتاب خوانی رضوی و حجاب و عفاف، اجرای سرودهای خیابانی، تولید عکس نوشته و پوستر و انتشار در فضای مجازی، برگزاری جشن های مردمی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مساجد و بقاع متبرکه و تجلیل از دختران نخبه و دختران محجبه از جمله برنامه هایی است که در دهه کرامت انجام خواهد شد.
 
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت جشن های دهه کرامت برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی استفاده شود و ویژه برنامه هایی برای رای اولی ها در نظر گرفته شود تا شاهد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشیم.
 
 
وی یادآور شد: مشارکت حداکثری نشانه پشتوانه مستحکم مردمی نظام، ضامن امنیت، اقتدار و عزت ایران اسلامی است و به کشور مصونیت می بخشد.
 
 
حجت الاسلام خاضع گفت: مشارکت حداکثری دوستان نظام را خوشحال و دشمنان ما را ناراحت خواهد کرد، به عشق وطن، به عشق حاج قاسم و همه شهدا و به کوری چشم منافقین، سلطنت طلبان و آمریکا در انتخابات شرکت می کنیم.
کد خبر 1065200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha