تسری ناکارآمدی برخی از مسئولان به نظام، خیانت به امام و شهیدان است

امام جمعه تیتکانلو گفت: امروز تسری ناکارآمدی برخی از مسئولان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خیانت به امام و شهیدان است.

«حجت الاسلام رضا حسن زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: ترفند دشمن به عنوان راهبرد مشارکت حداقلی در انتخابات به عنوان دلخوری و قهر مردم از نظام ‏ صحیح نیست و مردم پای این نظام ایستاده اند.

 

امام جمعه تیتکانلو افزود: در سال ۷۲ تورم ۴۹ درصدی داشتیم و ۵۱ درصد مردم در انتخابات شرکت کردند و امروز تسری ناکارآمدی برخی از مسئولان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خیانت به امام و شهیدان است.

 

حجت الاسلام حسن زاده به تلاش برای رقیب هراسی هم اشاره کرد و گفت:  یکی از ترفندهای جریان نفاق این است که به هر قیمتی نیروهای انقلابی را در جریان انتخابات شکست دهد و انشالله در این مرحله هم مانند مراحل قبل ما پیروزیم.

 

وی مناظره های  انتخاباتی را فرصت مناسبی برای معرفی داوطلبان برشمرد و گفت: مناظرات، فرصتی برای معرفی عملکرد خود داوطلبان و نه تخریب رقیب است تا مردم در انتخاب اصلح با آگاهی بیشتری اقدام کنند.

 

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به همراه سیزدهمین دوره رییس جمهوری و میاندوره ای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه برگزار می شود.

 

 

 

 

 


 

 

کد خبر 1065279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha