مشارکت در انتخابات حق اجتماعی و سیاسی  مردم است

حجت الاسلام حمیدی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات حق اجتماعی و سیاسی و تکلیف شرعی مردم است، گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی برای تقویت نظام اسلامی و فائق شدن بر مشکلات کشور بسیار موثر است و مردم باید ضرورت این تکلیف را احساس کنند.

حجت الاسلام «ابراهیم حمیدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: حضور در انتخابات در نظام جمهوری اسلامی از اهمیت خاصی برخوردار است از همان ابتدای پیروزی انقلاب مردم برای تعیین سرنوشت خود حاکم بودند.

 

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی با بیان اینکه در اوائل پیروزی انقلاب اسلامی، مردم برای تائید جمهوری اسلامی، به پای صندوق های رأی رفتند، گفت: اکنون هم بعد از ۴۲ سال از پیروزی انقلاب همچنان حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی ضرورت دارد.

 

وی با تأکید بر اینکه مشارکت در انتخابات حق اجتماعی و سیاسی و تکلیف شرعی مردم است، ادامه داد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی برای تقویت نظام اسلامی و فائق شدن بر مشکلات کشور بسیار موثر است و مردم باید ضرورت این تکلیف را احساس کنند.

 

حجت الاسلام حمیدی با اشاره به اینکه هر فردی با شرکت در انتخابات روز ۲۸ خردادماه باید به وظیفه دینی و ملی خود عمل کند، تصریح کرد: ملت بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی با مشارکت حداکثری در انتخابات بار دیگر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مایوس خواهند کرد.

 

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در ادامه به ویژگی های کاندیدای اصلح اشاره کرد و گفت: مردم در بین نامزدها باید کسانی را که صلاحیت حداکثری و با معیارهای انتخاب اصلح مورد تأکید مقام معظم رهبری انطباق دارد به عنوان رئیس جمهور آینده کشور و اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاها انتخاب کنند.

 

وی در پایان توصیه کرد: همه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها و طرفداران آنان باید ملتزم به قانون باشند و تخطی از موازین قانونی نداشته باشند.

کد خبر 1065291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha