حضور آگاهانه در انتخابات با عث  پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی می شود

ماموستا مرادی، گفت: حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب اصلح برای آینده و پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی سرنوشت است.

ماموستا عبدالرحمن مرادی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:  مسؤلیت پذیری خود را نسبت به آینده ایران اسلامی با حماسه ۲۸ خرداد در پای صندوق رای به منصه ظهور برسانیم.

 

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با اشاره به سخنان ارزشمند امیرالمؤمنین علی(ع) که می فرماید: در حق بندگان خدا و مملکت ها تقوای الهی داشته باشید، زیرا از شما در مورد خانه ها و حتی حیوانات سوال خواهد شد و فرمانبردار دستورات الهی بوده و نافرمانی نکنید، افزود: همگی در هر لباس و موقعیتی کم یا بیش  در قبل سرنوشت کشور خود مسولیت داریم.

 

وی خاطر نشان کرد: حضور مردم در انتخابات، سرنوشت ۴و یا ۸سال آینده را رقم می‌زند و با توجه به اینکه نظام ما متکی بر آرای مردم است، مشارکت مردم در انتخابات، موجب این می‌شود که  نظام ما از پشتیبانی بیشتری  برخوردار باشد و در کنار  بعد مشروعیت که برپایه مبانی اسلامی استوار است،

 

ماوستا مرادی تصریح کرد: در آستانه بزرگترین حماسه مردم انقلابی ایران اسلامی هستیم و از آحاد مردم دعوت می کنیم که در خلق این حماسه سهیم باشند .

 

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه اظهار کرد: حضور پر شور پای صندوق های رای، بار دیگر به استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی، تجدید میثاق با آرمان های انقلاب و منویات مقام معظم رهبری، وفاداری خود را ثابت خواهند کرد.

 

وی در پایان گفت: هدف‌گذاری دشمنان برای انتخابات۱۴۰۰ است؛ تحریم و ناامید کردن مردم برای حضور انتخابات مدنظر دشمنان انقلاب اسلامی قرار گرفته اما هیچوقت موفق نخواهد شد.

 

کد خبر 1065347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha