توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی همزمان با دهه کرامت در گلستان

ملک شاهکوهی گفت: در راستای گرامیداشت دهه کرامت در روز (دوشنبه ۲۴ خرداد) ۱۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند گلستان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» صبح امروز (یکشنبه 23 خرداد) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: سپاه نینوا استان گلستان از ابتدای اپیدمی کرونا در کنار مردم استان گلستان بوده و تلاش کردیم با اقدامات خود دغدغه ها و آلام مردم را بکاهیم.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: در این راستا از ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون 380 هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب دیده از کرونا و خانواده های نیازمند توزیع شد.

 

ملک شاهکوهی یادآور شد: در راستای گرامیداشت دهه کرامت در روز (دوشنبه 24 خرداد) توزیع 10 هزار بسته معیشتی را بین خانواده های نیازمند در دستور کار قرار دادیم.

 

وی افزود: توزیع 23 هزار پوشاک و کفش برای دانش آموزان، تولید و توزیع دو میلیون و 500 هزار ماسک و گان در سراسر استان از دیگر اقدامات سپاه نینوا در ایام کرونا به شمار می رود.

 

این مقام مسئول از به کارگیری 77 هزار نیرو جهادی تخصصی و بهداشتی در قالب 14 هزار و 401 گروه جهادی در اپیدمی کرونا در سطح استان خبر داد و گفت: آزادی 188 زندانی غیرعمد با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان با مشارکت خیرین و مردم گلستان از دیگر موضوعاتی است که می توانیم به آن اشاره کنیم.

 

ملک شاهکوهی متذکر شد: به کارگیری و سازماندهی سه هزار و 400 گروه جهادی در عرصه های اقتصاد مقاومتی، عمرانی، بهداشت و درمان، فنی و حرفه ای و غیره در سراسر استان از دیگر اقدامات سپاه نینوا استان گلستان به شمار می رود.

 

کد خبر 1065366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha