اجرای مسابقه«فرشته های زمینی» به همت خادمیاران رضوی بهشهر

طاطیان از برگزاری مسابقه «فرشته های زمینی» ویژه میلاد حضرت معصومه(س) با مهلت ارسال آثار تا ۳۰خرداد ماه خبر داد و گفت: خانواده ها می توانند توانایی ها، مهارت ها و ویژگی های خاص دختران خود را در قالب یک ویدئو کوتاه به شماره ۰۹۱۱۷۴۲۱۰۶۱واتساپ نمایند.

«علی طاطیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن تشریح برنامه های دهه کرامت ایام منتسب به ولادت امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و حضرت احمد بن موسی(ع) اظهار کرد: امسال دهه کرامت با ایام انتخابات متقارن شده و تلاش داریم با معرفی سیره ائمه اطهار(ع) در بحث ولایت مداری و تداوم حکومت اسلامی زمینه ساز تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو باشیم.

 

مدیر دفتر کانون های خدمت رضوی شهرستان بهشهر استان مازندران بیان کرد: به جهت شیوع کرونا برنامه های دهه کرامت توسط خادمیاران رضوی این شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی مورد تاکید ستاد مقابله با کرونا به صورت نیمه حضوری و یا در فضای باز مساجد در حال برگزاری است.

 

وی به میزبانی خادمیاران رضوی بهشهر از کاروان زیر سایه خورشید در دهه کرامت اشاره کرد و افزود: با حضور خادمین حرم مطهر رضوی، پرچم حرم مطهر امام رضا(ع) در برنامه های ویژه دهه کرامت و بیمارستان ها و مساجد و محافل مذهبی حمل خواهد شد.

 

طاطیان با بیان اینکه خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) در دهه کرامت توزیع سبد کالا، طبخ غذا هر روز 80 پرس، توزیع نبات و تبرک رضوی بین نیازمندان را در دستور کار دارند، گفت: در این ایام با پنج خانواده شهید که نام مبارک امام رضا(ع) را دارند دیدار خواهیم داشت.

 

وی از برپایی ایستگاه های صلواتی در محلات شهرستان بهشهر خبر داد و افزود: همچنین مسابقه «فرشته های زمینی» ویژه میلاد کریمه اهل بیت(ع) و دهه کرامت با مهلت ارسال آثار تا 30خرداد ماه جاری در حال برگزاری است.

 

طاطیان با بیان اینکه خانواده ها می توانند توانایی ها، مهارت ها و ویژگی های خاص دختران خود را در قالب یک ویدئو کوتاه به شماره 09117421061واتساپ نمایند، یادآورشد: به منتخبین این مسابقه یک تابلو فرش (قطعه از فرش متبرک حرم مطهر رضوی) اهدا خواهد شد.

کد خبر 1065368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha