حضور حداکثری مردم در انتخابات جایگاه بین المللی نظام اسلامی را ارتقاء می دهد

حجت الاسلام برزگرنژاد با دشمنان به ‌دنبال مشارکت حداقلی مردم ایران در انتخابات ۱۴۰۰هستند گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات جایگاه بین المللی نظام اسلامی را ارتقاء می دهد.

حجت‌الاسلام عباس برزگرنژاد در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد اهمیت مشارکت مردم در انتخابات 1400، با اشاره به جایگاه انتخابات برای جمهوری اسلامی گفت: انتخابات در سه بُعد اهمیت دارد. اهمیت آن در نظام جهانی و بین المللی، تأثیر آن در مباحث سیاسی و در نهایت تاثیر اقتصادی انتخابات است.

 

امام جمعه شهرخواف ادامه داد: حضور حداکثری مردم در انتخابات جایگاه بین‌المللی نظام اسلامی را بسیار ارتقاء خواهد داد. از آنجایی که جمهوری اسلامی ایران مخالفانی از جمله بلوک غرب، ناتو و برخی از کشورهای حاشیه خلیج دارد، آنها بشدت در فضای مجازی و رسانه در حال فعالیت هستند تا در انتخابات پیش رو تأثیر گذار باشند و از مشارکت حداکثری مردم جلوگیری کنند.

 

وی ادامه داد: دوستداران ایران نیز در خارج از مرزها از جمله سوریه، عراق، یمن، لبنان،افغانستان و ... به ‌دنبال یک انتخابات پرشور هستند تا از آن طریق قدرت و ثبات جمهوری اسلامی تضمین شود و همواره در کنار کشورمان در خط مبارزه با دشمن موفق باشند.

 

حجت الاسلام برزگرنژاد، مطلوب غرب در انتخابات را چنین عنوان کرد:. بنابراین انتخابات سال جاری علاوه بر اقتدار درونی در مسائل بین المللی نیز اهمیت فراوان دارد.

 

امام جمعه خواف تصریح کرد: انتظار می‌رود که فردی انتخاب شود که با سواد باشد، نگاه داخلی در حل مشکلات کشور داشته باشد، اندیشه عدالت خواهان را پیشه خود قرار دهد، طعم فقر را چشیده باشد و از عناصر مردمی و محوری باشد. انتخاب چنین فردی باعث تغییر وضع موجود می شود و مشکلات مردم نیز انشا الله مرتفع خواهد شد.

 

کد خبر 1065393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha