رمز موفقیت انقلاب اسلامی وحدت و استراتژی حضور مردم است

نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حضور مردم در انتخابات گفت: رمز موفقیت انقلاب اسلامی وحدت و استراتژی حضور مردم است.

کمال علیپور در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: رمز موفقیت انقلاب اسلامی ما در یک جمله خلاصه می شود و آن وحدت و استراتژی حضور مردم است. وقتی ما نگاه می کنیم شاید بعد از 42 سال انقلاب با همه فشارها اگر امروز به یک رشد خوبی رسیده به دلیل حضور مردم در صحنه بوده است.

 

نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: درست است که ما از نظر اقتصادی و نظامی از آمریکا و اروپا قوی تر نیستیم و حتی از نظر رشد اقتصادی از ژاپن و کره جنوبی ضعیف تریم اما ملت ما بعد از 42 سال انقلاب با همه فشارها در امنیت هستند و مسیرشان را به خوبی ادامه می دهند و در همه قضایا سری در سرها درآورده اند. در پزشکی جزو هشت کشور اول دنیا هستیم، در داروسازی جزو هفت کشور برتر و در هسته ای جزو هشت کشور برتر دنیا هستیم و رمز موفقیت اینها در بحث فعل خواستن و وحدت کلمه است یعنی ما خواستیم که ایران مقتدر باشد.

 

وی اضافه کرد: شاید ما در بعضی جاها عقب هستیم اما این عقب ماندگی را نیز با همین وحدت کلمه جبران خواهیم کرد. در حال حاضر و در این انتخابات نیز معتقدیم که دوره حساسی در کشور حاکم است و ما نیاز به حضور مردم در انتخابات و مشارکت آنها داریم.

 

وی بیان کرد: ما نیاز به جنجال و حاشیه نداریم. امروز بیش از دو تریلیون بودجه بسته ایم. کشور ما کشور فقیری نیست بلکه باید با توجه به منابع داخلی و درون زایی کشور به سمت اقتدار پیش برویم. مهم این است که کسی که در این دوره مدیریت اجرایی کشور را به عهده می گیرد فعل خواستن را داشته باشند و به خوبی از منابع انسانی و خدادادی کشور استفاده کند.

 

این عضو هیئت رییسه کمیسیون عمران تاکید کرد: انشاءالله مردم پای صندوق های رای بیایند و فرد اصلح را انتخاب کنند، همان گونه که در 42 سال بعد از انقلاب در هر انتخاباتی پرشورتر از قبل حضور می یافتند در این دوره نیز پرشور حضور یابند و هم نمایندگان خود در شوراهای محلی را انتخاب کنند و هم رییس جمهوری اصلح را برای حل مشکلات کشور انتخاب کنند.

کد خبر 1065394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha