تفاهم نامه همکاری هلال احمر و کانون‌های مساجد منعقد شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از امضای تفاهم نامه همکاری جمعیت هلال احمر و کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با حضور مدیران دو نهاد خبر داد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: تفاهم نامه همکاری جمعیت هلال احمر و کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با حضور مدیران دو نهاد منعقد و به ادامه همکاری های دو جانبه تاکید شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: در این تفاهم نامه به افزایش نشاط روحی و حس خوداتکاریی اعضای کانون ها و غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و ارتقاء کمی و کیفی سطح فعالیت های کانون ها تاکید شد.

 

این مقام مسئول افزود: ایجاد تنوع در برنامه و فعالیت های کانون ها و تربیت و آموزشی اعضای کانون ها به منظور آماده ساختن آنان در انجام خدمات اجتماعی و امدادی، حمایت از برنامه های کاربردی و تاثیرگذار و هماهنگ سازی و استانداردسازی فعالیت های آموزشی و فرهنگی از مهمترین اهداف این تفاهم نامه بود.

 

سقاء یادآور شد: جمعیت هلال احمر استان زیر ساخت لازم برای عضویت داوطلبی فعالان کانون های مساجد زیر 29 سال از طریق سامانه www.javananhelal.ir را فراهم کرده است که در شاخه های جوانان، دانشجویی، روستایی، طلاب و دانش آموزی پذیرش خواهند شد.

 

وی خاطر نشان کرد: امید است این تفاهم نامه در راستای شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی بتواند گام مهمی برای حوزه آموزش این دو سازمان باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اضافه کرد: استفاده بهینه از منابع، امکانات و ظرفیت های فرهنگی موجود در کانون های مساجد از مهمترین اهداف این تفاهم نام برای همکاری ها است.

 

کد خبر 1065396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha