کانون‌های مساجد خوزستان میزبان برنامه‌های متنوع در دهه کرامت

جوروند گفت: کانون‌های مساجد خوزستان همزمان با آغاز دهه کرامت، میزبان برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و اجتماعی هستند.

«محمد جوروند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان همزمان با آغاز دهه کرامت، میزبان برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، اجتماعی و کمک‌های مومنانه هستند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: در این دهه حسب هماهنگی‌های صورت گرفته و دریافت برنامه‌های ابلاغی از سوی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، استان خوزستان نیز علاوه بر برنامه‌های ابلاغی، برنامه‌های متنوع دیگری به فراخور ظرفیت و شرایط بومی استان در نظر گرفته است.

 

وی اضافه کرد: با اطلاع‌رسانی مناسب و ظرفیت‌سازی در کلیه شهرهای استان، برنامه‌هایی در نظر گرفته شد که ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها با مشارکت کانون‌های مساجد نسبت به اجرایی کردن این برنامه‌ها تلاش کنند.

 

جوروند با بیان اینکه خوزستان مفتخر به دروازه تشیع و کربلای ایران بوده و مأمن و خاستگاه شخصیت‌های برجسته فقهی، علمی و ملی است عنوان کرد: هر ساله با آغاز دهه کرامت و میلاد سراسر نور حضرت معصومه (س) و حضرت ثامن الحجج (ع)، برنامه‌های پرمحتوایی در این استان اجرا و برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: امسال هم با توجه به شرایط خاص و همه‌گیری بیماری کرونا برنامه‌هایی هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی، متناسب با آحاد جامعه خصوصاً کودکان، نوجوان و جوانان برگزار می‌شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستات ابراز امیدواری کرد: به برکت و لطف امام رضا (ه) به زودی شاهد برچیده شدن بیماری منحوس کرونا از بلاد اسلامی و کل جامعه بشری باشیم.

 

کد خبر 1065412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha