برگزاری جشنواره عروسک قشنگ من با همت مجموعه فرهنگی مسجد امام علی (ع) همدان

قربانی گفت: جشنواره عروسک قشنگ من ، همزمان با دهه کرامت ویژه دختر خانم های ۵ تا ۱۴ با همت مجموعه فرهنگی مسجد امام علی (ع) در شهرک اندیشه کوی گلستان همدان برگزار می شود.

«علی قربانی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: جشنواره عروسک قشنگ من، با هدف آموزش غیرمستقیم حجاب به کودکان همزمان با دهه کرامت با همت مجموعه فرهنگی مسجد امام علی (ع) کوی اندیشه برگزار می شود.

 

مسول مجموعه فرهنگی مسجد امام علی (ع) شهرک اندیشه همدان افزود: در این جشنواره دختران سنین آمادگی، پیش دبستانی و دبستانی عروسک های خود را با رعایت موازین اسلامی پوشانده و مسجد می آورند و  در اختتامیه بهترین و زیباترین عروسک هایی که باحجاب پوشانده شده اند انتخاب شده و جوایزی اهدا می شود.

 

وی ادامه داد: آشنایی نسل جدید انقلاب با آرمان ها و ارزش های دینی و اسلامی، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و چادر در بین خانواده ها از دیگر اهداف این جشنواره است.

 

قربانی گفت: دختران 5 تا ۱4 سال می‌توانند عروسک‌های خودشان را به صورت محجبه، باوقار و زیبا آراسته کرده و در جشنواره ارسال کنند. 

 

وی برگزاری جشنواره «عروسک قشنگ من» را یک کار خلاقانه و یک آموزش غیر مستقیم حجاب و پوشش زیبا بر روی دختران دوره مهد تا دبستان عنوان کرد و اظهار داشت: در این جشنواره کودکان با دستان خود با لباس‌هایی که بر تن عروسک‌هایشان می‌کنند آنها را با حجاب می‌کنند.

کد خبر 1065413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha