نقش موثر فرهنگیان در حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی

مدیر آموزش پرورش آران و بیدگل گفت: فرهنگیان جایگاه موثری در جامعه دارند و با اعتمادی که در بین مردم دارند می توانند زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، محمد معدن دار در حاشیه گردهمایی مدیران خواهر مدارس شهرستان آران و بیدگل در گفت و گو با خبرنگاران گفت: فرهنگیان جزو اقشاری هستند که همواره از حامیان واقعی انقلاب اسلامی بوده و در همه رویدادها  و صحنه های مختلف سیاسی و علمی حضور پررنگ و موثری دارند.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل افزود: فرهنگیان در روند برگزاری پرشور انتخابات نیز نقش موثری دارند به طوری که در برخی از شهرستان ها تا ۷۰ درصد عوامل اجرایی انتخابات را تشکیل می دهند و مدارس به عنوان پایگاه های اخذ رای در نظر گرفته می شود.

 

معدن دار ادامه داد: فرهنگیان جایگاه موثری در جامعه دارند و با اعتماد و نفوذی که در بین مردم دارند می توانند زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم را در این عرصه فراهم کنند.  

 

مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل تاکید کرد: هر ساله تعداد زیادی از دانش آموزان رای اولی هستند و معلمان و فرهنگیان در تشویق و تعلیم آن ها در خصوص انتخابات نقش آفرینی می کنند.

 

معدن دار به اهمیت و نقش اعتماد و اعتماپذیری اشاره کرد و گفت: جامعه فرهنگی مقبولیت زیادی بین مردم دارد و مورد اعتماد آن ها است که این مساله خود به حضور حداکثری کمک می کند و با خیالی آسوده پای صندوق های رای حاضر می شوند و این اطمینان را دارند که فرهنگیان امین رای آن ها هستند.

 

وی ابراز امیدواری کرد: امسال هم همچون دوره های گذشته فرهنگیان در امر برگزاری انتخابات مشارکت فعال داشته باشند و نقش آفرینی کنند.

کد خبر 1065417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha