کانون خدمت رضوی در آران و بیدگل آغاز به کار کرد

همزمان با دهه کرامت و موالید فرخنده حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س)، کانون خدمت رضوی در شهرستان آران و بیدگل آغاز به کار کرد.

عباس آذرباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با تبریک فرارسیدن دهه کرامت و موالید فرخنده حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) گفت: همزمان با دهه کرامت، کانون خدمت رضوی در شهرستان آران و بیدگل آغاز به کار کرد.

 

مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل افزود: خادمیاران این کانون به مناسبت دهه کرامت برنامه های ویژه و شادیانه های متنوعی را در سطح شهرستان آران و بیدگل پیش بینی کرده اند
 

آذرباد افزود: تجلیل از خانواده های شهدا ، عطرافشانی و گل آرایی گلزار شهدا ، تجلیل از کادر درمان بیمارستان ها و مراکز درمانی آران و بیدگل، حضور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ، سرکشی هر روزه  و شرکت در نماز جماعت محلات ، برگزاری مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان ، برگزاری جشن های خیابانی و طبخ و توزیع غذا بین نیازمندان از جمله برنامه هایی است که برای این دهه تدارک دیده شده است.


مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل اضافه کرد : برنامه های این کانون با فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد و همچنین در راستای طرح خدمات گروهی کانون و چهارشنبه های امام رضایی برنامه هفتگی حضور در محلات شهر و روستاهای آران و بیدگل ادامه خواهد داشت.


آذرباد در خصوص تشکیل کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل گفت : کانون خدمت رضوی شهرستان ها زیر نظر کانون های استانی تشکیل شده و با توجه به جایگاه شهرستان کاشان به عنوان کانون مستقل در سطح استانی، کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل تحت نظر شهرستان کاشان فعالیت می کند.


مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل گفت: در کانون های خدمت رضوی، خادمیاران عضو کانون هستند که هدف از آن ارائه خدمات مختلف به نیازمندان می باشد که در حال حاضر حدود ۶۰ خادمیار در کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل عضویت داشته و به خدمت می پردازند.


آذرباد در پایان از مردم شهرستان آران و بیدگل تقاضا کرد جهت هرچه بهتر شدن و رونق فعالیت های این کانون، خادمیاران را یاری و با اهدای نذورات خود به نیت آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام از فعالیت های کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل حمایت کنند.


کانون های خدمت رضوی استان ها و شهرستان ها تحت نظر آستان قدس رضوی است و گزارش فعالیت های آن به آستان قدس ارسال می شود.

 

«خدمت کریمانه، گره‌گشایی به رسم اهل بیت(ع)» به عنوان شعار دهه کرامت سال ۱۴۰۰ اعلام شده است. دهه کرامت از شنبه ۲۲ خرداد تا سه‌شنبه ۱۱ ذی القعده است.

کد خبر 1065431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha