جوانان عامل اصلی در سرنوشت کشور هستند

محمدی، گفت: جوانان از مهمترین عناصر در برگزاری انتخابات پرشور و همچنین عامل اصلی در سرنوشت کشور هستند.

حسین محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری  شبستان در کرمانشاه گفت: در روایات آمده که هر ملتی به فکر آخر و عاقبت خودشان نباشند، دیگران بر آنها غالب می‌شوند. ما در موقعیتی هستیم که تمام دنیا منتظر این رویداد (انتخابات) هستند که ببینند ما مردم ایران به پای صندق های رأی میرویم!و اینکه از حکومت و نظام مملکت خود راضی هستند یا نه؟ 

 


مسئول کانون امام جواد(ع) هرسین افزود: اگر ما هم پای صندوق های رأی نرویم یک سر نخی است برای توطئه های بعدی که دشمنان بیابند سوءاستفاده های خودشان را از مملکت ما و اشخاص می کنند

 

وی خاطر نشان کرد: دولت های غربی به فکر این هستند که آب را گل آلود کنند و از آن ماهی بگیرند ، اما باید بعنوان یک مبلغ بصیرت سازی کنیم . مطمئن باشید اگر برای روشن سازی و بصیرت سازی نکنیم اخر و عاقبت این مردم و مملکت به جای خوبی نمیرسد،ما باید برای آیندگان حرفی داشته باشیم .

 

محمدی تصریح کرد: بنظر بنده  تمامی خواهران ، برادران و کسانی که به سن تکلیف رسیده اند و در انتخابات سهیم نباشند و بگویند به ما چه! یا بگویند  این انتخاب در شأن ما نیست، ما که در سختی و فشار هستیم ، و نیایند در این انتخابات دخالت کنند و سهیم نباشند  به خودشان ضرر می زنند.باید در انتخابات سهیم باشیم و دخالت کنیم.

 

 مسئول کانون امام جواد (ع) گفت: این مملکت ،مملکت خوبی است ،اما برخی  مسئولان به فکر منافع خود هستند و این مناسب برای یک جامعه اسلامی نیست و مردم هم  مسئولانی که فقط به فکر منافع و قشر خود هستند را قبول ندارند.

 

وی گفت: ما می گوییم شهید سردار قاسم سلیمانی ،یک نمونه از چندین شهدای هستند که برای مملکت ما، جانفشانی کردند تا ذره از خاک کشور به دست دشمن نیفتد ،حال زمان آن رسیده که ماهم سهیم باشیم در این سفره انقلاب و به سهم خودمان باید شرکت و دیگران را به پای صندوق های رأی تشویق کنیم.

 

محمدی  با اشاره به انتخابات سوریه و حضور حداکثری مردم  ، اظهار کرد: در انتخابات چند وقت پیش مردم سوریه به پای صندوق های رای امدند و شرکت کردند،یعنی مردم سوریه این را درک کردند که در هر مملکتی  اشوب شود چه بر سر مردم می اید و شرکت در انتخابات باعث پیشرفت می شود . انشاالله که ماهم سرنوشت مردم سوریه را پیش بگیریم و برای تمامی ملل و جامعه اسلامی الگو باشیم.

 

وی گفت: جوانان این کانون با شور و اشتیاق و با آگاهی کامل در حال آماده شدن برای شرکت در انتخابات  هستند تا با انتخاب فرد اصلح در تعیین سرتوشت کشور خود سهیم  و دین خود را به شهدا و امام (ره) ادا کنند .

کد خبر 1065434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha