هیئت‌ های مذهبی از فرصت انتخابات برای وحدت بخشی جامعه استفاده کنند

رئیس شورای هیئات مذهبی آران و بیدگل گفت: هیئت‌های مذهبی نقشی تأثیرگذار در وحدت بخشی جامعه دارند و باید از فرصت انتخابات در این راستا استفاده کنند.

حسین ابوالحسن زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: هیئات مذهبی در طول چهار دهه انقلاب اسلامی علاوه برحفظ کارکردهای سنتی و آئینی مذهبی در حوزه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی هم نقش کلیدی  و اساسی را ایفا کرده است.

 

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان آران و بیدگل افزود: یکی از عمده  وظایف سیاسی هیئت های مذهبی تشویق و ترغیب مردم به حضور پرشورو شعور در انتخابات است و با توجه به اینکه دشمنان قسم خورده کشور برای کمرنگ کردن حضور مردم در این آزمون نقشه کشیده و اصل مشارکت حداکثری در انتخابات را نشانه گرفته، امسال رسالت هیئات مذهبی در این زمینه پررنگ تر از گذشته است.

 

ابوالحسن زاده افزود: هیئت مذهبی بر محور عشق به اهل بیت(ع) بنا نهاده شده اند و تماما مردمی و پویا و بالنده و  از پایگاه های قوی اجتماعی است، لذا این تشکل تاثیرگذار می تواند با بهره گیری از ظرفیت مردمی خود برای حضور پرشور و دعوت مردم به انتخابات اقدام  کند.

 

 رئیس شورای هیئات مذهبی آران و بیدگل خاطر نشان کرد: هیئت‌های مذهبی به عنوان بزرگ ترین تشکل‌ مذهبی کشور بایستی در راستای مقابله با اهداف دشمنان و امید بخشی به جامعه زمینه انتخاباتی پرشور و باشعور را فراهم کنند و با توجه به اینکه نقشی تأثیرگذار در وحدت بخشی جامعه دارند و باید از فرصت انتخابات در این راستا استفاده کنند.

 

ابوالحسن زاده افزود: ارتقای سطح فرهنگ سیاسی جامعه، بصیرت افزایی و شناساندن معیارهای اصلح به مردم، پاسداری از دستاوردهای انقلاب و حفظ و حراست از ارزش های انقلاب اسلامی با الهام از وصایای امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری از دیگر کارکردهای سیاسی اجتماعی هیئات مذهبی است و باید ظرفیت ارزشمند این پایگاه مردمی در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی پیگیری شود./

کد خبر 1065457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha