افزایش مشارکت مردمی در انتخابات نیازمند همدلی و آگاه‌سازی است

پیمان اسراری گفت: افزایش مشارکت مردمی در کردستان نیازمند همدلی و آگاه‌سازی است و نخبگان اصحاب رسانه باید مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، پیمان اسراری رئیس ستاد عدالت و کرامت سید ابراهیم رئیسی در کردستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تلاش براین است از وجود نخبگان و افراد دغدغه‌مند استفاده شود تا شاهد افزایش و ارتقای شاخصه‌های بهداشت و درمان، اقتصاد و اجتماعی در این استان باشیم.

 

وی با بیان اینکه ستاد دهه عدالت و کرامت در کنار سایر ستادهای آقای رئیسی است که در استان کردستان تشکیل شده است، افزود: ستاد عدالت و کرامت ستادی مردمی بوده که زیر نظر تیم آقای رئیسی مدیریت می‌شود.

 

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با همدلی و همراهی ستادهای استان شاهد افزایش مشارکت مردم باشیم.

 

رئیس ستاد عدالت و کرامت سید ابراهیم رئیسی در استان کردستان به وضعیت اقتصادی استان پرداخت و یادآور شد: تلاش بر این است تا نگرانی‌های مردم استان را به آقای رئیسی منتقل کنیم و در آینده منتج به رفع مشکلات استان و در نهایت توسعه استان کردستان شود.


اسراری عنوان کرد: کردستان دارای عقب ماندگی تاریخی نسبت به سایر استان‌های کشور است و اگر عدالتی قرار است در کشور شکل گیرد کردستان بیشتر از سایر استان‌ها نیازمند عدالت و همچنین کرامت است.


وی اضافه کرد: کشور ما و به تبع آن کردستان نیازمند تغییر است و در هشت سال اخیر کشور بویژه کردستان وضعیت نامطلوبی در شاخص‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را شاهد بود و معتقدم ریشه تمام این مشکلات نبود نظام تدبیر در کشور بوده است.

 

وی بیان کرد: کردستان از شاخص‌های توسعه اقتصادی مرزی است و اقتصاد مرزی و خدما موتور محرکه کردستان به شمار می‌رود.

 

رئیس ستاد عدالت و کرامت سید ابراهیم رئیسی در استان کردستان با بیان اینکه مهمترین کارگروه توسعه کردستان کارگروه توسعه صادرات است، گفت: در طول سال چهار جلسه برگزار کرده است که در ادوار گذشته بیش از 12 جلسه داشته است.

 

اسراری کشور را نیازمند تغییر دانست و افزود: رسانه‌ها و همه افراد باید در افزایش مشارکت مردمی کمک کنند چرا که زیبنده کردستان نیست که شاخص مشارکت پائینی را داشته باشد.

 

وی اضافه کرد: خبرنگاران نقش موثری در فرهنگسازی و آگاهی‌سازی دارند و باید بتوانند   مردم را به مشارکت حداکثری دعوت کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: جریان عدالت و کرامت در کردستان به عنوان یک جریان مردمی مطالبه‌گر استمرار خواهد یافت و سعی دارد بعد از انتخابات نیز برای پیگیری مطالبات مردمی فعالیت کند.

 

رئیس ستاد عدالت و کرامت در استان کردستان اظهار کرد: این ستاد در خوزه‌های مختلف دغدغه‌های استان را رصد کرده و سعی دارد پیگیر این مطالبات باشد

کد خبر 1065499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha