آیین افتتاحیه رویداد ملی «دختر ماه» در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

گنجی گفت: همزمان با فرا رسیدن روز اول ذی‌القعده، میلاد حضرت فاطمه معصومه (س)، کریمه اهل بیت (ع) و روز دختر آیین افتتاحیه رویداد ملی «دختر ماه» به همت کانون بانوان و خدمت خانواده رضوی چهارمحال و بختیاری و با همکاری کانون قدسیان روستای ارجنک برگزار شد.

«فرزانه گنجی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: آیین افتتاحیه رویداد ملی «دختر ماه» به همت کانون بانوان و خدمت خانواده رضوی چهارمحال و بختیاری و با همکاری کانون فرهنگی هنری قدسیان روستای ارجنک برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری قدسیان مسجد فاطمه الزهرا (س) روستای ارجنک و مسئول کانون بانوان و خدمت خانواده رضوی استان ادامه داد: این آیین با سخنرانی حجت الاسلام حجت پناه و با حضور دختران ۹ ساله برگزار شد.

 

وی ابراز کرد: ورود به بهار با طراوت نوجوانی و وادی تکلیف و تشریف به انجام ماموریت های الهی لحظه مهم و عظیمی است که به فرموده مقام معظم رهبری باید قدرش را دانست و برای این قدرشناسی باید به نوجوانان کمک کرد تا نسبت به این فرصت و این ولادت معنوی معرفت و شناخت حاصل کنند.

 

گنجی گفت: برگزاری جشن های تشرف (عبادت) برای دختران ۹ ساله از مهمترین موضوعاتی است که در راستای معرفت افزایی و تعمیق معارف دینی می توان از آن بهره جست.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری قدسیان مسجد فاطمه الزهرا (س) روستای ارجنک و مسئول کانون بانوان و خدمت خانواده رضوی استان ادامه داد: این آیین در شرایط جدید جامعه و شیوع بیماری کرونا با رعایت نکات بهداشتی برگزار شد.

 

کد خبر 1065501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha