جشن میلاد حضرت معصومه (س) با تجلیل از دختران فعال مسجدی برگزار شد

جعفری گفت: جشن میلاد حضرت معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر با تجلیل از دختران فعال مسجدی به همت کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عج) مسجد صاحب الزمان (عج) گوجان برگزار شد.

«فاطمه جعفری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: جشن میلاد حضرت معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر با تجلیل از دختران فعال مسجدی به همت کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عج) مسجد صاحب الزمان (عج) گوجان برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عج) مسجد صاحب الزمان (عج) گوجان از شهرستان فارسان ادامه داد: این برنامه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط بچه های مسجد و تاکید بر استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی برگزار شده است.

 

وی ابراز کرد: به نقش و جایگاه ویژه دختران در جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: دختران با الگو گرفتن از حضرت معصومه (س)، رفتار محبت آمیز، آموزه های دینی و انس با قرآن می توانند سبب نزدیک شدن پدر و مادر، اقوام و خویشاوندان در خانواده ها شوند.

 

وی با اشاره به برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه (س)، گفت: تلاش شده تا در این جشن ضمن ایجاد فضای نشاط آور برای بانوان و دختران به تبیین فرهنگ رضوی و شخصیت و ویژگی های اخلاقی و رفتاری کریمه اهل بیت (ع) توجه بیشتری شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی (عج) مسجد صاحب الزمان (عج) گوجان از شهرستان فارسان ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های ویژه دهه کرامت تهیه کلیپ و عکس نوشت با موضوع ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) است که در فضای مجازی منتشر می شوند.

 

جعفری گفت: از دیگر برنامه های ویژه دهه کرامت، اجرای طرح شنبه های با کتاب است که با معرفی کتاب هایی از زندگی حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) اجرا می شود و این ویژه برنامه با هدف ترویج فرهنگ کتاب های دینی و آشنایی نمازگزاران با سبک زندگی و سیره رضوی برگزار می‌شود.

 

کد خبر 1065506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha