از اجرای برنامه حریم ریحانه تا توزیع کمک مومنانه در دهه کرامت 

حجت الاسلام محمدرضا شهدادی گفت: کانون تخصصی بانوان و خانواده در نظر دارد به مناسبت دهه کرامت ویژه برنامه حریم ریحانه را اجرا کرده و در این برنامه از دختران نخبه و دختران رای اولی تجلیل کند.

حجت الاسلام «محمدرضا شهدادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک دهه کرامت، گفت: از ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع) دهه کرامت نامگذاری شده است و هر سال کانون خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت یکسری یژه برنامه در این دهه مبارک را اجرا می کند.


مسئول کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت افزود: ۲۳ کانون خادمیاران رضوی در سطح شهرستان جیرفت به صورت تخصصی و عمومی فعال هستند که برای هر یک از این کانون ها برنامه هایی در نظر گرفته شده که در دهه کرامت اجرا می کنند.


وی بیان کرد: کانون تخصصی بانوان و خانواده در نظر دارد ویژه برنامه حریم ریحانه را اجرا کرده و در این برنامه از دختران نخبه و دختران رای اولی تجلیل کند.


حجت الاسلام شهدادی ابراز کرد: همچنین قرار است از سوی این کانون تخصصی یکسری کمک جهیزیه به عروسان بی بضاعت اهدا شود و همچنین به همت کانون تخصصی بانوان و خانواده تعداد یکهزار و ۵۰۰ پرس غذای نذری پخت شده و در این ایام فرخنده در بین خانوارهای نیازمند توزیع می شود.


مسئول کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت با اشاره به برنامه های کانون تخصصی سلامت در دهه کرامت، ادامه داد: دیدار با کادر درمان، بازدید از مرکز دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) و عیادت از بیماران و همچنین اهدا خون توسط خادمیاران رضوی از ویژه برنامه های این کانون تخصصی در دهه کرامت است.


وی اظهار کرد: علاوه بر این نیز کانون تخصصی سلامت در نظر دارد به منظور ارائه خدمات دندانپزشکی به محرومین تفاهم نامه ای را با معاونت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت منعقد کند.


حجت الاسلام شهدادی اضافه کرد: کانون تخصصی فرهنگی هنری نیز توزیع بسته های فرهنگی در بین خانوارهای نیازمند را در دستور کار قرار داده و همچنین قرار است ۱۰۰ بسته تبرکی شامل نمک و نبات را تحویل اداره پست شهرستان داده تا به همراه مرسولات پستی به دست مردم برساند.

 
مسئول کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت عنوان کرد: اجرای تئاتر خیابانی با استفاده از ظرفیت هنرمندان و نیز برپایی ایستگاه خوشنویسی با حضور اساتید خوشنویس شهرستان، از دیگر برنامه های کانون تخصصی فرهنگی و هنری خادمیاران رضوی در دهه کرامت است.

وی بیان کرد: کانون تخصصی شعر نیز در نظر دارد با دعوت از شاعران شب شعر رضوی را برگزار کند و کانون تخصصی ورزشی نیز دیدار با پیشکسوتان فوتبال شهرستان و اهدا توپ فوتبال و والیبال به تیم های ورزشی در روستا را در دستور کار برنامه های خود در دهه کرامت قرار داده است.

حجت الاسلام شهدادی افزود: کانون تخصصی کتاب و کتابخوانی نیز در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به ویژه ترویج فرهنگ رضوی در نظر دارد نمایشگاه مجازی کتاب را برگزار کرده و یکی از کتابخانه های مساجد سطح شهر جیرفت را احیا کند.

 
مسئول کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت ابراز کرد: ارائه مشاوره حقوقی رایگان به محرومین و دیدار با ریاست حوزه قضائی شهرستان در راستای ارائه خدمات به نیازمندان از ویژه برنامه های کانون تخصصی حقوقی خادمیاران رضوی است.


وی ادامه داد: قرار است به همت خادمیاران کانون تخصصی وقف و نذر نیز تعداد ۷۰ بسته معیشتی در بین خانوارهای نیازمند توزیع شود و همچنین کمک هزینه درمان ۸ بیمار نیازمند نیز پرداخت شده و از کسبه با انصاف سطح شهر نیز تجلیل شود.


حجت الاسلام شهدادی با اشاره به ویژه برنامه های کانون های محله ای خادمیاران رضوی در دهه کرامت، اظهار کرد: برای کانون محله ای خادمیاران رضوی مسجد امام علی (ع) نیز ویژه برنامه چهارشنبه های امام رضائی و نصب بنر صلوات خاصه امام رضا (ع) در ۸ مسجد سطح شهر و همچنین از خادمیاران رضوی فعال در نظر گرفته شده است.

 
مسئول کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت اضافه کرد: کانون محله ای خادمیاران رضوی مسجد جامع جیرفت نیز قرار است تعدادی سبد کالا و غذای نذری در بین خانوارهای نیازمند محله مسجد توزیع کند.


وی عنوان کرد: علاوه بر این نیز کانون محله ای خادمیاران رضوی مسجد امام رضا (ع) در نظر دارد در دهه کرامت در قالب طرح کمک مومنانه تعداد یکهزار پرس غذای گرم و ۱۰۰ بسته معیشتی را در بین خانوارهای نیازمند توزیع کرده و نیز یکسری کمک جهیزیه به عروسان بی بضاعت اهدا کند.

 
حجت الاسلام شهدادی در خاتمه ضمن دعوت از ملت شریف ایران به ویژه مردم ولایتمدار شهرستان جیرفت در  انتخابات، گفت: از همشهریان بصیر و فهیم درخواست می کنم که به پای صندوق های رای آمده و در تعیین سرنوشت خود سهیم شوند و با انتخاب اصلح امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری را خشنود کرده و ادامه دهنده راه شهیدان به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی باشند.

کد خبر 1065666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha