دعوت فلسطینی برای انتفاضه ضد راهپیمایی صهیونیست‌ها

کمیته پیگیری گروه های ملی در فلسطین در واکنش به راهپیمایی «پرچم های صهیونیست ها» از ملت فلسطین خواست تا انتفاضه روز سه شنبه را در قدس برگزار کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از عربی 21، کمیته پیگیری گروه های ملی در فلسطین در بیانیه ای  از مردم فلسطین در قدس و کرانه باختری و نوار غزه و داخل سرزمین اشغالی  خواست تا همزمان با راهپیمایی «پرچم های صهیونیست ها» انتفاضه  و روزخشم را در روز سه شنبه برگزار کنند.

 

در این بیانیه آمده است: همه فلسطین و ملت آن در داخل و خارج با پرچم فلسطین برای یاری قدس و حمایت از آن و مسجد الاقصی بلند شوند.

 

این کمیته اعلام کرد: ما از ملت ثابت قدم و قهرمان در سرزمین های اشالی سال 1948 و کرانه باختری می خواهیم روز سه شنبه برای حمایت از مسجد الاقصی به سمت قدس حرکت کنند.

 

جنبش مقاومت فلسطین حماس در قدس نیز روز سه شنبه برای حرکت به سمت الاقصی اعلام آماده باش کرد.

 

محمد حماده، سخنگوی جنبش حماس گفت: اشغالگران نفرت انگیز افسار جدید گله های گمراه را برای هتک حرمت کوچه ها و محله های قدس رها کردند تا پرچم رژیم صهیونیستی را برافراشته کنند. این اقدام نه ناشی از اعتماد و اقتدار است، بلکه به خاطر شکست و زوال آنهاست.

 

وی افزود: ای مردم فلسطین و ای مردان و جوانان انقلابی قدس ، جنبش حماس در قدس از شما می خواهد که آماده باش باشید و در صحن های مسجد الاقصی و خیابان های قدس جمع شوند تا فرصت را از این شهرک نشینان صهیونیستی برای تحقق اهداف شان بگیرید. به همین روز سه شنبه روز آماده باش و حرکت به سمت مسجد الاقصی و روز خشم  چالشی برای اشغالگران است.

کد خبر 1065681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha