مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن عزت و اقتدار نظام است

حجت الاسلام رضوانی‌نژاد با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ضامن عزت و اقتدار نظام است گفت: هر رای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب، شهدا و بیعت با مقام معظم رهبری است.

حجت‌الاسلام«محمدعلی رضوانی‌نژاد» با اشاره به انتخابات 28 خرداد و لزوم مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: دشمن به شیوه‌های مختلف از جمله ایجاد یاس و ناامیدی و دلسرد کردن مردم به‌دنبال بی‌رونق کردن و کمرنگ جلوه دادن انتخابات است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی و ملی است افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ضامن عزت و اقتدار نظام است و همین دشمن را به هراس می‌اندازد.

 

وی انتخابات را نماد مردم‌سالاری دینی و از ارکان مشروعیت‌بخشی به نظام دانست و متذکر شد: در شرایط کنونی وظیفه ما حساس‌تر از هر زمان دیگری است و باید با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای، انتخاباتی پرشور را رقم زده و طعم تلخ شکست را بار دیگر به دشمنان بچشانیم.

 

رضوانی‌نزاد با بیان اینکه هر رای ما تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و شهدا و بیعت با مقام معظم رهبری است خاطرنشان ساخت: اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان نیز با حضور پرشور در انتخابات و تشویق دیگران به مشارکت و انتخاب اصلح به وظیفه خود عمل کرده تا شاهد خلق حماسه‌ای دیگر در 28 خرداد باشیم.

کد خبر 1065687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha