ایجاد رشته بهداشت مدارس در مراکز آموزشی

حمیدی گفت: یکی از محورهای همکاری وزارت آموزش وپرورش و وزارت بهداشت، ایجاد رشته بهداشت مدارس در مراکز آموزشی بود تا بتوانیم برای از فارغ التحصیلان رشته بهداشت استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، اختتامیه جشنواره پویش سپاس از مدافعان و سفیران سلامت امروز به صورت مجازی برگزار شد در این برنامه «مهرزاد حمیدی» معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت:در این جشنواره 300 هزار اثر  فرهنگی و آموزشی ارایه شده است باید با همکاری وزارت بهداشت این آثار مستند شود.

 

وی افزود: در زمینه بهداشت و سلامت دانش آموزان سال گذشته اقداماتی را انجام داده ایم، تفاهم نامه ای میان وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت منعقد شد. یکی از محورهای همکاری، ایجاد رشته بهداشت مدارس در مراکز آموزشی بود تا بتوانیم برای از فارغ التحصیلان رشته بهداشت استفاده کنیم.

 

حمیدی تصریح کرد: برای آغاز سال تحصیلی جدید هم با وزارت بهداشت همکاری های لازم انجام خواهد شد.

 

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: یک  هزار و 650 مراقب بهداشت را در سال گذشته جذب کردیم کتاب بهداشت و سلامت در پایه دوازدهم تدوین شده است و تمام دانش‌آموزانی که امتحان نهایی دارند یکی از دروس بهداشت و سلامت را دارند.

 

حمیدی با بیان اینکه بیش از یک میلیون و 500 هزار سفیر سلامت فعال در کشور داریم گفت:  در شبکه شاد کانال‌های مختلفی را در حوزه محتوای ارزشمندی آماده شده است تا بارگذاری شود.

وی تاکید کرد: آموزش و توانمند سازی خانواده‌ها در بحث خود مراقبتی در کرونا در شاد تاکید شده است.

 

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری امتحانات پایه نهم و دوازدهم گفت: امتحانات با همکاری وزارت بهداشت برگزار شد افرادی که نگرانی از برگزاری حضور داشتند باید  سالن‌های برگزاری امتحانات را ببینند تا نگرانی های آن ها کاسته شود.

کد خبر 1065690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha