برگزاری مسابقه کتابخوانی«شجره طیبه» و نمایشگاه عکس«عفاف و حجاب» در خدابنده

قاسملو از برگزاری نمایشگاه عکس عفاف و حجاب به مناست دهه کرامت در خدابنده خبر داد و گفت: به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) مسابقه کتابخوانی«شجره طیبه» برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان از برپایی نمایشگاه عکس عفاف و حجاب از 22 خردادماه به مدت ده روز در فرهنگسرای اشراق خدابنده خبر داد و گفت: این نمایشگاه مصادف با دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر در جهت ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

 

قاسملو گفت: فرهنگ‌سازی پوشش اسلامی و معرفی الگوهای اسلامی از اهداف نمایشگاه‌های عفاف و حجاب است.

 

وی افزود: برگزاری این نمایشگاه با اهدافی همچون تقویت ارزش‌های دینی انجام می‌شود چرا که باید در این خصوص تثبیت ایجاد کرد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: مسابقه کتابخوانی «شجره طیبه » به مناسبت ولادت باسعادت حضرت معصومه(س) از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خدابنده برگزار می شود.

 

وی افزود: علاقه مندان تا ۳۱ خرداد ماه سال جاری مهلت دارند تا با مطالعه کتاب «فروغی از کوثر» نوشته الیاس محمدبیگی و پاسخ به 10 سوال چهارگزینه ای مطرح شده، در این رقابت فرهنگی شرکت کنند.

 

به گفته قاسملو، علاقه مندان می توانند پاسخ سوالات مطرح شده را در قالب یک عدد 10 رقمی به همراه مشخصات خود شامل؛ نام و نام خانوادگی به  @farhangsara_eshragh1 ارسال کنند؛ به نفراتی که پاسخ های صحیح را ارسال نمایند، به قید قرعه جوایزی به رسم یادبود اهدا می گردد.

کد خبر 1065718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha