۱۰۱ دختر قائم شهری از تبرک امام رضایی بهره مند شدند

فاضل زاده گفت: همزمان با دهه کرامت و با هدف دستگیری از نیازمندان، ۱۰۱ دختر قائم شهری از تبرک امام رضایی بهره مند شدند.

«محمدصادق فاضل زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در ساری اظهار کرد: سفیران رضوی قائمشهر در دهه کرامت همچون همیشه به یاری نیازمندان شتافتند و این بار 101 دختر قائم شهری از خیرات این کانون و نگاه امام رضایی بهره مند شدند.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان قائم شهر با بیان اینکه به همت سفیران رضوی کانون های شهرستان قائم شهر، 101 دختر قائم شهری از تبرک امام رضایی بهره مند شدند؛ افزود: بسته های اهدا شده به دختران نیازمند قائم شهری شامل البسه، شال، روسری، کارت هدیه و تابلو کاشی از بارگاه امام رضا(ع) بود.

 

وی خاطر نشان کرد: در دهه کرامت امسال همچنین 21 سبد کالا به همراه کمک های نقدی و دارو برای بیماران قلبی به افراد نیازمند اهدا شد.

 

فاضل زاده گفت: کمک های ارائه شده به همت کانون های خدمت رضوی مسجد الرسول(ص) قائم شهر، بالالموک، قراخیل و کانون بانوان خدمت رضوی قائم شهر در بین افراد کم برخوردار توزیع شد.

 

وی افزود: خدمات رسانی به جامعه هدف و دستگیری از نیازمندان از وظایف مهمی است که بر عهده داریم و در همین راستا خامیاران رضوی به مناسبت ماه مبارک رمضان ۲۵۶ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال به نیابت از امام رضا (ع) به نیازمندان شهرستان قائم شهر خدمت رسانی کردند.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی قائم شهر تصریح کرد: همچنین به همت خادمیاران کانون های محله ای خدمت رضوی شهدای مسجدالرسول(ص)، مطهری محله، شهید صادقی و شهید عبدی شهرستان قائم شهر از استان مازندران در خرداد ماه امسال و تا قبل از دهه کرامت 70 میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی به نیازمندان ارائه شد

 

وی گفت: به همت خادمیاران رضوی قائم شهر، تهیه بسته های ارزاق معیشتی و توزیع در بین افراد کم برخوردار و اهدای ۳۶ کارت هدیه به جامعه هدف هم از دیگر خدمات ارائه شده در این ایام بوده است.


فاضل زاده یادآور شد: پخت و توزیع آش نذری و غذای گرم بین اقشار بی بضاعت، کمک های نقدی، تهیه ظروف چهل تکه و پنکه سقفی به محرومان از دیگر خدمات خادمیاران رضوی قائم شهر به افراد نیازمند در خرداد ماه سال جاری بوده است که با قوت اجرایی شد و در دهه کرامت هم این کمک ها استمرار دارد

کد خبر 1065726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha