بسیج هنرمندان نکا میزبان نشست بصیرتی و جشن های دهه کرامت

ابراهیمی از میزبانی بسیج هنرمندان نکا برای برگزاری نشست بصیرتی و جشن های دهه کرامت خبر داد و گفت: این نشست بصیرتی همزمان با دهه کرامت در نکا برگزار می شود.

«مونا ابراهیمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: دهه کرامت فرصت مناسبی است تا با تشریح شیوه زندگانی ائمه معصومین و ایجاد پیوند مستحکم جوانان و نوجوانان با قرآن و تبیین فرهنگ قرآنی تلاش شود.

 

مسئول بسیج هنرمندان شهرستان نکا افزود: زنان و بانوان ما در سیره اهل بیت(ع) و دین اسلام از ارزش و منزلت بالایی برخوردار هستند و باید این ارزش ها به جامعه شناسانده شود.

 

وی با اشاره به برنامه محوری بسیج هنرمندان نکا برای بانوان و دختران در دهه کرامت خاطر نشان کرد: برنامه نشست بصیرتی همزمان با دهه کرامت و پیش رو بودن انتخابات 28 خرداد  ماه با سخنرانی ایمان عمویی و با مداحی برادر فلاح در پارک مادر شهرستان نکا با حضور بانوان برگزار می شود.

 

ابراهیمی گفت: برگزاری مراسم جشن و مواودی خوانی و استفاده از برنامه های کمدین محبوب شهرستان نکا مبین ذبیح‌نژاد و همچنین تجلیل از دختران نکایی از برنامه های مهم ما برای این ایام است که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

مسئول بسیج هنرمندان شهرستان نکا تصریح کرد: دهه کرامت فرصتی برای شناخت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) و آشنایی با سیره و روش انبیای الهی است و باید بتوانیم در این ایام بتوانیم، ضمن روحیه بخشی، برنامه‌های جذاب و مردم پسندی را برای افکار عمومی تدوین و اجرا کنیم.

کد خبر 1065748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha