برگزاری جشن دهه کرامت و نشست های روشنگری در کانون فرهنگی هنری روستای تکه نهاوند

سهرابی گفت: همزمان با برگزاری جشن دهه کرامت و تقارن آن با انتخابات نشست روشنگری جهت حضور حداکثری در انتخابات با همت کانون فرهنگی هنری شهدای تکه در شهرستان نهاوند برگزار شد.

«علی سهرابی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: تقارن ایام انتخابات با دهه کرامت موجب شده است تا کانون فرهنگی و هنری روستای شهدای تکه در  شهرستان نهاوند ضمن برگزاری نشست های روشنگری، جشن های دهه کرامت را با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کند.

 

مدیرکانون فرهنگی و هنری روستای شهدای تکه در  شهرستان نهاوند افزود: همچنین جشن ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر برای  دختران عضو کانون برگزار و در این مراسم به دخترانی که نام معصومه  داشتند ، هدایای اهدا شد.

 

وی ادامه داد:  از این دهه برای حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و بیان شاخص‌های نامزد اصلح، که رهبر معظم انقلاب در طول سال‌ها بیان فرمودند، می توان بهره برد.

 

سهرابی با بیان اینکه امروز دشمن درصدد ناامیدی جامعه و کاهش مشارکت مردم در انتخابات است، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با استدلال فرمودند انتخابات موجب مصونیت، امنیت و اقتدار کشور است، لذا باید اهمیت حضور در انتخابات را برای مردم تبیین کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری روستای شهدای تکه نهاوند،  با اشاره به نقش برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ترویج فرهنگ رضوی خاطرنشان کرد: با دقت بیشتر در برگزاری این جشن‌ها می‌توانیم بستری فراهم کنیم تا این مراسم‌ها در فضای اندیشه دینی مردم قرار گرفته و بتوانیم فرهنگ رضوی را گسترش دهیم.

کد خبر 1065776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha