اصحاب رسانه مردم را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کنند

کشاورز گفت: دشمن با تمام توان تلاش می کند اوضاع کشور را بغرنج نشان داده و ناامیدی ایجاد کند و از اصحاب رسانه می خواهیم علاوه برحضور در پای صندوق های رأی، دیگران را هم به حضور در انتخابات تشویق کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «محمد کشاورز» در نشست خبری که با موضوع «انتخابات و رسانه» امروز (دوشنبه ۲۴ خرداد) در سالن جلسات سپاه صاحب الامر (عج) قزوین برگزار شد، بیان کرد: یکی از وظایف اصحاب رسانه اطلاع رسانی و آگاه کردن جامعه است و مقام معظم رهبری هم تأکید دارند که اصحاب رسانه پیش قراولان عرصه فرهنگی هستند و آنچه برداشت می کنند، به جامعه منتقل می کنند.

 

مسئول بسیج رسانه استان قزوین ادامه داد: در بحث انتخابات در مدت اخیر، اخبار در رسانه ها به ویژه از اریبهشت ماه انعکاس خوبی داشته است؛ اصحاب رسانه فهیم و آگاه به امور زمان هستند و دشمن تلاش می کند عرصه انتخابات را سرد نشان دهد و برخی افراد در داخل هم به این قضییه می دمند که البته برخی از اینها از روی ناآگاهی این کار را انجام می دهند.

 

وی اضافه کرد: دشمن با تمام توان تلاش می کند اوضاع کشور را بغرنج نشان داده و ناامیدی ایجاد کند و از اصحاب رسانه می خواهیم علاوه برحضور در پای صندوق های رأی، دیگران را هم به حضور تشویق کرده و همه را دعوت کنیم به این عرصه آیند.

 

کشاورز اعلام کرد: کفار و دشمنان خارجی و داخلی می کوشند انتخابات را که از مهمترین عرصه های حاکمیت است، سرد نشان دهند و اگر حضور پررنگی داشته باشیم دشمن ناامید می شود.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: مشکلات دلیل نمی شود پشت کشور را خالی کنیم و باید توجه داشته باشیم دولت ها می آیند و می روند ولی آنچه می ماند نظام و انقلاب است و ما طرفدار انقلاب و نظام هستیم و ان شاالله با انتخاب آگاهانه این قطار را به ریل انقلاب بازمی گذردانیم.

 

کد خبر 1065801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha